Hallo, ik zag bij een vriend op fb een hele mooie naam voorbij komen die heete Enoa ik heb die naam nog nooit gehoord wel enola maar vond dit juist zo mooi. Wat vinden jullie van die naam? En weten jullie nog leuke bijzondere jongens namen?
Ik mis een beetje de 'R'. Enora vind ik prachtig, Enoa vind ik niet mooi, maar ook niet heel erg raar.
Idd dat is ook mischien zo. Ik vind enora zelf niet zo mooi. Wij wonen in Groningen en had ook de naam Nine (dit is een Groningse naam) Maar het is dan weer net 9 in het engels plus mijn man vind het een naam van niks haha. We zoeken namen voor bij onze meiden Marlissa en Mayra Jullie nog suggesties (we weten niet wat het wordt) en twijfelen of we dit willen.
Hihi ja he vond ik ook, net mijn man gevraagt en hij keek met een paar schuine ogen hmm moeilijk hoor haha
Ik vind Enoa wel een mooie naam. Ik ken toevallig ook een meisje die zo heet. alleen schrijf je dan Enoah.
! Mijn dochter heet Nine, en ja er staat 9 in het engels. Helaas hebben wij in de zwangerschap nooit over de optie Niene nagedacht... Blijft voor mij de mooiste naam Enora heet Nine haar vriendinnetje en ik vind dat ook een mooi)e naam! Bij enoa mis ik iets... (ik dacht trouwens dat Nine Fries is?) Ideeen; Veerle, Caro, Meerthe (mirte/Myrte),Nena of Nenna.
Ik vind Enora ook mooier, of gewoon Noa. maar als je Nine een leuke naam vind gewoon die e erbij doen en er Niene van maken, je spreekt het toch hetzelfde uit! Of een letter ervoor zoals Anine?
Enoa vind ik wel heel lief klinken (Enora vind ik daarentegen weer helemaal niks). Ik kende wel de naam Ainoa, hoe vind je die?
Ooooohw wauw dat is een hele mooie en heel bijzonder geschreven zo hier wordt het Niene of Enoa (los nog van hoe we het gaan schrijven) hihi
Wat super leuke namen heb je bedacht dankjewel. Zoals wij weten is Nine Gronings maar mischien staat die naam ook wel in het rijtje Friesland thuis ha