Wie oh wie heeft DE ingeving. Onze tweede dochter zal vernoemd worden naar mijn moeder (overleden) mijn vader en schoonvader. De naam van mijn vader, Jan, hebben we veranderd naar Janne. Met de naam van mijn schoonvader, Huub, kan ik niks verzinnen...... Mocht iemand me trouwens nu herkennen......graag mondje dicht!
Beste wat ik verder kon vinden is Hugette, maar ik hou zelf iets meer van Franse namen. Maar volgens mij wordt het niet de roepnaam en ik denk dat ik Huberta dan toch beter bij Janne vind klinken en een duidelijkere vernoeming. Huberdina of Hubrina kan ook.
hihi ja Huubje wel schattig Hubine? (ik hou van die stijl namen en google hem net, er heten blijkbaar vrouwen zo! )
voornaam/roepnaam Janne Hube Achternaam klinkt lief. Al weet ik natuurlijk niet of dat bij de achternaam past zo.
Dankjulliewel voor het meedenken! Ik kwam niet verder dan Huberta en dat doet me heel erg aan een stal met koeien denken.......berta 75. Hier heb ik alweer wat extra opties om te bespreken!
Janne brechtje vind ik wel leuk, als het inderdaad van een de doopnaam afgeleid kan worden. Of inderdaad alleen de h, maar dat is misschien niet zo leuk voor je schoonvader omdat je wel volledig jan hebt. Lastig zeg. Succes
Wij zijn eruit. Ivm meelezers plaats ik onze keuze hier niet. Wil jullie wel allemaal bedanken voor het meedenken!