Ties en Sam! Stel dat we een derde zoon krijgen, wat voor naam vinden jullie er dan bij passen? Langere namen mogen ook, absoluut geen namen met een y of beginnend met dj.
Leuke namen!!! Ik vind Siem en Bram leuk maar die passen niet zo goed erbij? verder Joep Joes Kees Gijs Frank Jos Stijn Stef Bas Bastiaan Simon Willem Olaf Otto (neefje heet zo. ik vind em leuk!) Olivier
Kick? Dat past toch niet bij die 2 oerhollandse namen ? Gijs of Wout vind ik leuk! Bram zou ik niet doen door dezelfde uitspraak als Sam.
Ik vind kick niet zo mooi en er idd niet bij passen. Bram en Siem zijn erg leuk maar kunnen niet bij Ties en Sam. Wessel gaat hem niet worden, we hebben slechte ervaringen met een Wessel haha! Wout zo heet mijn broer. Vind het een super leuke naam maar ml wil het om die reden niet. Hugo en Bastiaan zijn erg leuk! Wat vinden jullie van Joost? Nog van deze tijd?
Hmmm ik heb Mees nooit zo bijzonder gevonden, maar zo met Ties en Sam is het wel heel leuk.. Jelle is ook leuk maar zo heet de zoon van mijn beste vriendin, zullen we maar niet doen