Hi dames! Ons eerste kindje is 8 jaar geleden plotseling overleden en onze kindjes zijn in hun 2e naam naar hem vernoemd. Nu wij ons 3e meisje verwachten, kan ik maar niet op een leuke mooie bijzondere betekenisvolle naam komen. In navolging van de andere 3 kindjes zijn dit 'de eisen': - Moet beginnen met Ki - Of een verwijzing zijn naar de maand april of seizoen lente (maar geen april of lente zelf ) Voor ons zijn dit 3 dingen die erg bijzonder zijn en 1 hiervan zouden we graag in de naam terug zien. Iemand zin om mee te denken? #uitdaging
Aviv, is Hebreeuws en betekent geboren in de lente. Kelby, is Iers en betekent zoiets als plek bij de fontein in de lente. Avril, april in het Frans. Maar misschien vind je dat te veel op April lijken . Rabia, is Arabisch en betekent lentemaand. Kinley Kiona Kirlin Kianne
Linh Flora Chloë Mio Myrthe Thalia Fleur Kiki Kirsten Kim Kisha Kirsty Kiara Kira Kiani/Kiana Kiley Kiku - Japanse meisjesnaam en een bloem (Chrysanthemum) Kiri - Hindoestaanse meisjesnaam en betekent volgens een aantal sites bloem
Super bedankt al! Kiki vind ik ook super, maar mijn man niet.. Maar hier kan ik zeker mee verder. Top 👍
Misschien... Aviva, Aviv (= Lente) Kia Kiana, Kiani Kiara Kiki Kilani Kiley Kilia Kim Kimana, Kimani Kimara, Kimora Kimaya, Kinaya Kimberly, Kimberlyn Kimbra Kimmy / Kimmie Kine / Kiene, Kina Kinley, Kinsley Kinza Kiomi / Kiyomi, Kioni Kira, Kiri, Kiran Kirana Kirke Kirsi, Kirsti / Kirsty Kirsten, Kirstin Kisha Kiva Kizzy / Kizzie, Kitty Pinar (= Lente) Verna (= Lente)
Kia, Kiana, Kianne, Kiara, Kiliana, Kiki, Kim, Kimberley, Kiona, Kira, Kirsten, Kirsti, Kirsty Namen gebaseerd op april of lente: Flora, godin van de bloemen en de lente. Fontanne, betekent in het frans nieuwe lente. Idonea, godin van de lente Lila, een bloem die tot bloei komt in de lente. Odelette, een franse naam die het begin van de lente aanduid. Pinar, lente (turks) Rabiah, geboren in de maand van de lente (Arabisch) Verne, als de lente