Meiden, weer een pollvraag hier. Welke naam zouden jullie kiezen als de derde naam voor een meisje. Eerste twee namen zouden dan zijn Estelle Louise. Naar mijn idee kunnen ze alle vier even goed. Moeilijk om te kiezen dus.
Ik zou kiezen voor een 2-lettergrepige naam. Dit loopt qua gehoor volgens mij beter. Mijn keuze zou dan zijn tussen Sophie en Marie. Ik heb gestemd op Sophie, past mooier bij de twee andere namen. Mooie combinatie; Estelle Louise Sophie
Ik zou ook gaan voor een 2-lettergrepige-naam, dus Sophie of Marie. Zelf vind ik Sophie dan mooier, maar ze passen allebei goed bij de andere namen.
Ik vind de a klank ook mooi op t einde dus heb Sophia gestemd (ben absoluut geen fan van maria..) Maar, besef je wel even dat de voorletters dan worden E.L.S
Zowel Estelle als Louise eindigen op een -e, en in die lijn vind ik Sophie er het mooiste bij passen.
Ik vind ze allemaal kunnen, maar heb gestemd op Sophia! Hebben deze namen speciale betekenissen of vind je ze gewoon mooi als derde naam?
Maria of Marie zou dan een vernoeming zijn. En Sophia of Sophie vind ik zomaar mooi en ook nog goed erbij passen. Oh, wat is dit moeilijk, ze kunnen inderdaad alle vier...
Mee eens En persoonlijk vind ik een derde naam een beetje veel van het goede als je toch niet gaat vernoemen. Maar dat moet je natuurlijk helemaal zelf weten Ik zou gaan voor Maria, toch vernoemd en dus een betekenis en het klinkt mooi.
Ik denk ook dat het Maria zal worden. Stond eigenlijk al vast maar toen begon ik te twijfelen. En Sophia blijft mooi! Het zal in ieder geval geen Marie of Sophie worden, wij kiezen voor de A klank!