Inmiddels ben ik alweer 22 weken zwanger van ons eerste kindje: een jongen. We hebben op dit moment vier namen op ons lijstje staan: Fynn, Rowen, Nolan en Ravi. Hoewel manlief een goed gevoel heeft bij de naam Fynn, zit DE naam voor mijn gevoel er nog niet bij. Helaas komen wij op dit moment niet veel verder... Daarom wil ik jullie vragen om met ons mee te denken. We zijn op zoek naar een stoere, korte (maximaal 5 letters) jongensnaam. Alle tips zijn welkom! Alvast bedankt!
Heb je al naar de betekenissen gekeken? Soms kan de betekenis van een naam nét dat zetje extra geven waardoor een naam erin uitspringt (of juist wegvalt)
Joris Floran Stijn Thobin Tobias Marlon Jordan Mick Kaleb Ilay Jonas Roman Ronin Vins/ Vince Thorsten Karsten Stan Norman
Bedankt voor alles suggesties tot zover! Wij gaan inderdaad ook eens kijken naar de betekenis van de namen. Fynn is toch wel onze favoriet, maar ik vind het zo jammer dat deze naam in de top 10 staat... misschien moet ik me daar maar gewoon overheen zetten. Joaz hebben we ook nog toegevoegd aan de lijst.