Mijn vriend en ik houden allebei van lange engelse namen Maar aangezien we allebei 3 namen hebben wil ik het kind ook 3 namen geven. Dit is onze lijstje wat niet op volgorde staat: Dahlicia Alexis Cassidy Cataleya Lorena Shamira Onze favoriet van de meisjes naam is tot nu toe Lorena. Evt voor 3 namen: Lorena Shamira Alexis voor jongensnamen Giovanney Jayden Vinchenzo Richayno Daychano Onze favoriet tot nu toe voor een jongen is Giovanney of Richayno Erg moeilijk. meer suggesties zijn altijd welkom
Ik vind alleen Lorena wel aardig. De rest van de namen vind ik echt niets, en dat is vriendelijk uitgedrukt...
Alexis vind ik leuk als eerste naam. Maar de naam die je hebt voor een meisje is prima Ik vind de jongensnamen behalve Jayden een beetje over de top, iets TE. Misschien dit: Ricardo Lorenzo Jamiro Dylano Edit: ik weet niet of het een Puur Hollands () kindje wordt maar daar vind ik de namen niet zo leuk bij passen
Leukste combinatie uit je rijtje vind ik: Cataleya Dahlicia Lorena Jayden Vinchenzo Daychano Maar op Cataleya na zijn de namen niet mijn smaak. Wat vind je van? Alicia Amelia Felicia Jindra Ophelia Keano Jaxon Zino Stephano Luciano
Lorena vind ik mooi Alexis ook erg leuk! De jongensnamen... Sorry die vind ik echt enorm afschuwelijk.
Gelukkig maar dat niet iedereen de zelfde smaak heeft want dit staat heeeel ver van wat wij mooi vinden jongens naam: Jayden meisjes naam : Alexis
Ik vind het opzich mooie namen maar iets te verzonnen. Dahlicia Mooi maar het is een mix van Dahlia en Alicia. Opzichzelf zijn het twee hele mooie namen. Als een combinatie vernoeming van bijvoorbeeld de twee Oma's zou het kunnen maar anders is het zonde en word de naam snel een beetje ordi. Dahlia Alexis Loren, Samara Delice Cassidy en Alicia Loren? Alexis Dit vind ik volgens mij de mooiste naam, simpel, stoer, niet te top 10 en toch apart. Plus dat ik Lexxie een super lieve roepnaam vind. Alexis Cassidy Ray/Rae en Alexis Cataleya Loren. Cassidy Ik vind de uitspraak van de naam zo leuk! Maar lastig om te combineren met je andere namen. Cassidy Alexis of Cassidy Cate... Cataleya Dit lijkt wel z'n star wars naam . Mooi maar wel heel erg stripfiguur achtig. Dan zou ik het eerder afkorten.. Cataleya Lorena Shamira, Laurin Cato, Catalina Alexis Cassidy. Lorena & Shamira, Ik vind deze namen eigenlijk helemaal niks. Dan vind ik eigenlijk Laurin, Loren, Lauren en Lorraine leukere opties voor Lorena. En bij Shamira bijvoorbeeld: Samara, Samira,Myra en Samar. Laurin Cassidy Samara, Samyra Cassidy Cate, Lorraine Catalina Alexis, Loren Alexis Cate. Giovanney, Jayden, Vinchenzo, Richayno, Daychano. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ze wat minder vind maar goed dat is puur smaak verschil. Suggesties: Jaxon Mason Chase Jason Ceszar Caspian Donovan
Dat is dus een van de redenen dat wij die namen mooi vinden. Cataleya komt van de film combodja dat ik zo snel weet. We houden van aparte namen. Lorena komt van gtst af. En jayden komt uit de serie chigago fire maar goed tegen die tijd zoeken we gewoon verder want het is het net niet zeg maar gelukkig hebben we tijd zat en misg word het totaal wat anders wat hier niet eens tussen past haha. Gelukkig smaken verschillen
Daychano en Richano zijn gewoon klanken achter elkaar geplakt omdat het mooi klinkt....vreselijk sorry. Vincenzo en Dalicia gaan opzich nog wel maar laat de H weg want zo spel je het niet en ze zijn overbodig. Cassidy, Lorena, Cataleya, Alexis en Jayden vind ik oké, niet mijn smaak maar geen verkeerde namen. Giovanni ( deze schrijfwijze) is voor mensen al lastig genoeg, waarom een eigen spelling verzinnen?
Smaken verschillen wel, maar je geeft een kind met een naam wel ook een bepaalde indruk mee. Dat is prima, maar ik zou er wel bewust bij nadenken: hoe gaat mijn kind over komen met deze naam? Op school, en studie? Op een sollicitatiegesprek? (Een vriendin van me heeft dus een bijzondere naam die als nogal ordinair ervaren wordt en zij loopt er echt heel erg tegenaan hoe mensen die naam beschouwen.)
Ik vind alle namen echt helemaal niks, maar dat kan inderdaad een kwestie van smaak zijn. Ik begrijp 3 namen geven in dezelfde sfeer ook niet helemaal. Je zegt dat jullie allebei 3 namen hebben. Zijn dat 'willekeurige' namen, of zijn het familienamen/vernoemingen?
Nou zijn Jayden en Lorena net niet de aparte unieke namen in je lijstje... Wij hebben destijd ook heel wat namen lijstjes afgelopen en ik weet hoe frustrerend en lastig het kan zijn,. Wens jullie veel succes en ben stiekem heel benieuwd wat het gaat worden uit eindelijk.
Mijn vriend zijn 2e en 3e naam zijn vernoemt na zijn opas Mijn 2e en 3e naam is gewoon willekeurig omdat mijn ouders niet konden kiezen tussen de namen. Het plaatsje waar ik woon is dit soort namen erg normaal, waarom een andere spelling nee zo vond ik hem op een namensite is niks aan verzonnen. Maar wij houden zowizo niet van simpele namen zoals ot en sien van wijze van spreken. Ik hou van aparte namen die niet vaak voorkomt, Charity vindt ik een mooie naam maar mijn nichtje heet ook zo dus die valt gelijk af. Willen het liefst een engelse naam wat je niet vaak tot zelden hoort
Van de meisjesnamen vind ik alleen Alexis mooi. De jongensnamen zijn totaal niet mijn smaak. Daarbij vind ik Jayden te populair. Op nameberry.com zie je de namen die populair zijn in de USA: klik Misschien leuk: meisjesnamen: Zara Harper Brynn Skye jongensnamen: Lewis Jake Miles Cooper