Hallo, Over 3 weken ben ik uitgerekent het word een meisje, de naam blijft zooooo lastig. Weet iemand nog leuke meisjes namen? Heb al wel een paar die ik leuk vind maar nog geen waauw dit is het. Fay, liv, nola en norah vind ik mooie namen. Toch bij al die namen nog een klein beetje twijffel.
Oei, Fay en Liv vind ik heel andere namen dan Nola en Norah, dus moeilijk te achterhalen wat de juiste richting is. Maar ik probeer even: Nylah Jet Lissa Dora Zara Ella Lina Ans Elin Mila Leni Febe Lily Flo Ter info: zelf zou ik kiezen voor Norah uit jouw lijstje
Wat vind je van Ilvy/Indy/Lizzy? Hier stond Fay ook hoog.. Alleen vindt mijn man het niks. Lizzy vind ik zelf ook heel erg leuk alleen heet een aangetrouwde tante van m'n man Liz..
Fay is leuk! Ben ook meer fan van liz dan Liv. Klinkt wat krachtiger. Nola vind ik een naam voor een kind, niet voor een vrouw van 40. Nora vind ik ook leuk. Noor nog leuker. Je hebt hier niks aan hè? Sorry. Succes met de laatste loodjes
Fay, liv, nola vind ik alle 3 super mooie namen!!! Echt helemaal mijn smaak ook Pfff Lastig tussen die 3 Mijn top 3 is dan 1: Liv 2: Nola 3: Fay Wat vind je van Zoë of Vera? Miss een idee een poll toe te voegen in een topic
Ik vind Nona of Rona mooier dan Nola. Verder vind ik Norah erg mooi, al zou ik de h weg laten. Of een andere variant Noraly. Faye en Liv te popi. Verdere suggesties: Vayen Vienna En zie hier boven ook al wat mooie namen staan. Je hoeft nu toch ook niet dé naam te hebben. Ik snap dat nooit zo goed. Laat je meisje eerst maar geboren worden, vaak als het er uit is denk je dat is het!
Fay vind ik best leuk. misschien nog: -Loa -Riva -Febe -Félin -Nena -Éla/Elea -Fela -Flora/Flore -Mayra/Mayla/Mara -Lara -Lora -Nona -Nomi/Novi -Lia/Lida
Grappig dat je deze beide namen noemt. Wij zijn er zelf al helemaal uit en hadden als tweede naam voor een meisje Viënna. Maar omdat de roepnaam ook een trema heeft, uiteindelijk toch gekozen voor Vajèn. Lijkt wel op elkaar maar staat dan toch heel anders! Wilde idd Viënna/Siënna ook nog opperen voor ts.
Fay vind ik geschreven als Faye supermooi. Andere opties: Lily Loïs Lexi Dana Elsa Niva Pippa Jade/Jada Kaja Trix Ava Gwen Jill Roos Noor
Neva misschien? Ik hoorde dit laatst en had het nog nooit gehoord maar wat een te gekke naam vind ik het