Kunnen jullie me op weg helpen? Onze eerste dochter heeft een korte, internationale naam (2 lettergrepen, begint met een A) en voor haar zusje zoeken we een naam die erbij past maar er niet teveel op lijkt. Dus: Twee lettergrepen (evt drie) Makkelijk/duidelijk uit te spreken Mag niet Engels klinken Eindigt niet op een A Iris is bijvoorbeeld mooi maar iets te algemeen, Juno staat op de lijst (maar dan wel als Juuno en niet als Djoeno).
Ik vind het moeilijk inschatten zonder de naam van je dochter, maar ik doe een poging Jinthe Miko Lize Evi(e) Josephine Lilah Janne Isolde Lune Margot
Julin Julie Amelie Lynn Evy Emily Minte Philou Febe Lauren Kiki Linde Lise Kate Milou Bodine Mirthe Noëlle Jorien Giselle Lotte Lori
Laure Lauren Lieve Lieke Loeke Luuke Mare Marre Mette Minke Niene Nikki Nore Novi Sofie / sophie Suze Veerle Vieve
Tamar Flore Cleo Suze Lorin Aimee Vieve Solenn Loren Gaby Lymee Wende Isaure Madee Damaris Jolie Lulu Bodil Sanne Nouvell Enore Muriel Salome Ninue Maite Laurie Mindel Diede Jente Felice Fauve Noemi Nadine Danique Lilou Moise Eline Lieve
Kiezen voor J.uno (juuno). Wij hebben er een in huis! Zo blij met die naam. Ze heeft een oudere zus die naam noem je ook hierboven.