Hoi! Wij zoeken een meisjesnaam. Inmiddels al bijna 36 weken zwanger maar nog niet eens over een naam. Mijn favoriete namen zijn: Floor (valt af want lijkend op naam in de familie), Eva, Roos (net een Rosie geboren in vriendenkring), en Liva/Livia. Opties die we beiden leuk vinden maar niet zeker of het de naam is, zijn: Lisa, Norah, Hannah of Anna. Ik zou graag een naam met een mooie betekenis leuk vinden. Ik neig naar top 10 namen maar dat wil ik eigenlijk niet. Ik vind namen afkorten ook leuk, ook belangrijk voor het kiezen van de naam. Leuke afkorting voor Hannah? Misschien hebben jullie nog goede ideeën voor ons?
Senna Fleur Mila Nova Sara Jula Mara Evi Jasmijn Sofie Tess Janne Sanne Olivia Lauren Nina Anne Femke Nore Niene
Nore: licht en zonnestraal Zoë: leven Lastig he.. onze oudste heet Fae - vanwege de link naar 'faith' - als zijnde 'vertrouwen' en ook vanwege de link naar de Fee als zijnde elfjes -maar ook vanwege Fae (meervoud dan) als zijnde mythische wezens uit keltische/ierse verhalen etc.