Met jullie suggesties heb ik voorlopig deze variaties opgesteld. Kristof Ismar Robin Ceder Kristof Ismar Robert Ceder Kristof Robert Aris Ceder Kristof Ceder Robin Aris Kristof Isar Ceder Robert Kristof Isar Robert Ceder Kristof Isar Ceder Robin
Nu is Ceder overal zie staan, bedenk ik me, zou je niet gewoon Cinder kunnen doen? Is de vernoeming een stuk duidelijker. Van Ismar, Isar en Aris zou ik zonder meer voor de laatste gaan. De eerste twee zouden voor mij echt te ver gezocht zijn.
Cinder vind ik niet zo mooi. Hoewel Ceder inderdaad een compromis is. Vind ik de klank wel redelijk gelijkend, en er zijn geen letters toegevoegd ofzo. Aris is denk ik ook onze eerste keus, maar ik moet nog een beetje wennen aan de klank Ismar vind ik mooi, Ismaël heeft ook lang op ons lijstje gestaan, maar is inderdaad iets 'verder gezocht'.
Juist door de klank kwam ik op Cinder inderdaad. Voor een tweede/derde/vierde naam zou ik zelf voor zo direct mogelijk vernoemen gaan, maar Ceder is natuurlijk ook prima om de redenen die jij noemt!
Aris ook leuk! En dan kan ik eigenlijk niet kiezen tussen Kristof Robert Aris Ceder of Kristof Ceder Robin Aris. Vind ze allebei erg leuk klinken!
Kristof Robert Artemis Cederic + familienaam Maar ik hou altijd die situatie in mn achterhoofd dat ze over een campingveld aan t denderen zijn en wat uitvreten wat niet mag. T moet bij mij rollen en een zodanige "ahoh" opleveren dat t hele veld gelijk op appèl staat.
Ik weet niet of alle voorletters op officiële post komen te staan, maar dan moet je op de volgorde letten, anders krijg je bijvoorbeeld KRAC . Of dat moet je niet uitmaken, dat kan ook natuurlijk.
Ja die staan wel op de post, KRAC had ik gezien, vind het niet heel mooi, maar ook niet heel ernstig (CRACK was vervelender geweest )
Misschien doe ik echt een domme suggestie maar waar ik aan moest denken bij Artemis is Apollo. De zonnegod in de Griekse mythologie en (tweeling)broer van Artemis.
Mooie suggestie ik vind Artemis echt een mooie naam, maar zou die nooit aan een jongen willen geven. Artemis is de naam van een godin.