Ik ben wat online aan het shoppen. Nu zie ik leuke tops bij vero moda, maar die zijn van de curve lijn. Google leert mij dat dat een grote maten lijn is. Ik hoef die niet, maar ik kan wel een maat s bestellen daarvan. Krijg ik dan een normale s of is dit een speciale maatvoering. Bij H&M+ loopt die lijn bv pas vanaf L.
Ik denk dat de curve lijn vaak een voorzetsel is van de gewone lijn. Dus dat de S dan de normale S is. Word je niet wijzer van de matentabel? Zelf naar site gegaan en de S in Curve is idd groter. Maat 42/44 volgens site.
https://www.veromoda.com/nl/nl/vm/curve-and-plus-size/curve-and-plus-size-sizeguide/ Hier gekeken? S is 42/44 precies.
O jammer! Ik las mee en dacht hoopvol: o yes, eindelijk een broek die lekker om mijn taille past maar helaas. Maat 42/44 verdwijn ik in.
Ik vind het eigenlijk best wel verwarrend, snap niet zo goed dat ze niet gewoon normale confectiematen gebruiken. Zeker als je het dan ziet in combinatie met het woord “curve”, ik zou dan verwachten dat bij een shirt dan wat meer ruimte is voor de borsten en bij een broek voor de heupen/billen, maar wel gewoon kloppend qua maat.
Ik kende het ook niet, maar had idd hetzelfde idee erbij. Broeken met meer ruimte voor heupen en billen, en shirts met meer ruimte voor grote borsten, maar verder wel voor iemand met een maat s of m.
Nou precies, dat verwachtte ik dus bij curve. Als bovenstuk heb ik dat zeker niet nodig die extra ruimte, maar bij mijn heupgedeelte kan het geen kwaad
Ik vind het leuk dat Vero Mods diverse lijnen heeft. Tall doen ze ook. Daar ben ik dan weer blij mee Al koop ik er nooit Ben nogal honkvast bij Next, haha.
Het is ook eigenlijk zo logisch dat niet iedereen met maat X dezelfde lengte pijpen of mouwen nodig heeft.