Ik zal ook eens bij Vero Moda Curve kijken. Ik kijk geregeld bij MS mode. Maat M is bij hen ook 40/42. Ik ben niet te zwaar maar wel brede heupen en mijn buik is wat slapper. Hun shirts vallen ook net wat langer en beter over mijn heupen. En ze verhullen mijn buik goed
Jij was ook 1.90 m toch? Welke broeken koop je dan bij Next (of Vero Moda)? Meestal komt Tall bij lange na niet in de buurt van mijn benen Heb maat 29/36
Ja, klopt. Ik moet zeggen dat ik eigenlijk maar weinig broeken draag, omdat het dus zo lastig is een goed passende te vinden. Maar ik heb wel een relatief lang bovenlichaam, dat is nog in mijn voordeel Ik heb heel lang een perfecte van Next gehad. Biker jeans oid. Maar helemaal afgedragen en niet meer te krijgen. Nu heb ik nog 1 van Next Tall, die ik momenteel ivm zwangerschap niet draag. Ik heb wel het idee dat ook hoe lang een broek is per Tall model dan nog wel eens verschilt. Hoe lang ben jij? Waar haal jij je broeken?
Ik ben ook 1.90 m. In gewone winkels slaag ik niet, veel te frustrerend. Dus eens in de zoveel tijd rij ik naar een winkel speciaal voor lange mensen. Dan koop ik 4 broeken (1 donker, 1 licht, 1 zwart, 1 grijs) en kan ik weer even vooruit. Bovenkleding van Takko heeft redelijk lange mouwen, dus dat koop ik vaak daar.
Eerder heette het Junarose, wellicht is dat merk je wel bekend? Ik bestel er altijd hemdjes voor mijn moeder vandaar dat ik er van de week ook achter kwam dat de naam veranderd is.