Ja ik ken hem, na die uitzending vet ontslagen! Wel heeeeeeel erg hoor, dat je het dan niet tegen kan houden... whaha
Maar dit is toch niet echt? Dat heb ik begrepen, dat het gewoon uit een grappenprogramma is, soort jiskefet zeg maar.
Haha, heerlijk: tranen met tuiten gelachen. Manlief kwam zelfs naar boven om te vragen of het goed met me ging! Eerst pijnlijk maar na die seksvraag en die man uit het publiek ("ik heb eigenlijk hetzelfde") hield ik het niet meer!
jz, dit is een sketche uit een Belgisch programma. De titel is 'in de gloria' en ze maken allemaal van deze stukjes. Heel grappig, maar niet echt dus.
Als je ooit kan, moet je er maar eens meer van zien. 't is echt heel grappig. Op zondagavond komt het op vrt. Om 22.00u of zo. Ik denk dat dat bij jullie België 1 noemt of zo?
Ik kan niet meer, zit nog te schudden op mijn stoel en val er bijna vanaf ! hahahaha wat word je daar weer vrolijk van
In Engeland heeft het geloof ik zelfs een hele hetzé veroorzaakt, omdat men het belachelijk vond en schandalig dat die presentator zo lachte met het de pech van een ander... Maar die hadden dus ook niet door dat het maar een stukje van een satirisch programma is 'In de gloria' is inderdaad echt een schitterend programma,