Wij hebben hem vandaag binnen gekregen! En ik had er ook een voor mijn eigen vader besteld, die heeft hem ook vandaag gehad! Het was een groot succes!
Wij hebben de gids ook al binnen! Alleen pakte Sven net de post op en de gids lag bovenop! Maar meteen moest hij lachen en vroeg gelijk: ik sta toch niet nu op alle veronica gidsen van deze week he?
Haha, hier soortgelijk! Hij belde me op en zei 'Joey staat op de Veronicagids! Is dat alleen hier of in het hele land?'.... hahahahaha geweldig
ik baal echt als een stekker! Ze hebben wel direct mijn centjes eraf gehaald, maar het is nu zaterdag de 16e 20uur en nog steeds niks..
Wat rot Sientje Hier was ie vanmiddag met de post gekomen. Mijn man was helemaal verbaasd haha, hij moest 2 keer kijken!
Ja, die reactie leek mij nou ook zo leuk! Ik heb net een boos mailtje naar Veronica gestuurd! Gelukkig heb ik ook een mok laten maken met een foto van Giacomo en Valentino erop, dus heb ik toch wat, maar ik baal er wel van.
Kan ook aan de TNT liggen...die raken de laatste wel vaker iets kwijt of bezorgen het veel te laat...
Logisch dat je baalt Sientje, echt rot! Maar ik denk idd dat het bij TNT ligt de fout... TNT is de laatste tijd idd vaker in de war GRRR