veronicagids

Discussion in 'De lounge' started by marline1983, Jun 14, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jingels

jingels VIP lid

Jul 8, 2006
    7,742
    1
    0
    Ik heb hem ook binnen, echt geweldig. Ben benieuwd wat de reactie is, en idd een hele goede zet van Veronica.

2. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    ja idd tegen woordig pff k kreeg laatst alleen maar post van de buren en niet van mij terwil k brieven kaartjes enz zou krijgen
    had k laatst een vrouw aan de deur die had mijn post gekregen nou fijn is dat

k was bang dat de veronicagids ook ergens hier in de straat zou belanden gelukkig is ie wel aan gekomen

gelukkig had je nog wat anders laten maken zou idd wel heel lullig zijn als je hem niet kreeg

3. chacha

chacha Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    4,918
    0
    0
    Hier is hij vrijdag binnengekomen...vriendlief heeft m niet eens gezien. Gewoon met de rest van de post op de stapel neergelegd.
    En nu is hij een weekend weg met de voetbal.....ik zal m morgenavond maar eens duidelijk in zicht leggen.

Mannen :rolleyes:

4. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

Mar 29, 2007
    3,135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Bij mij is hij gisteren binnen gekomen en vanmorgen heeft Amber hem gegeven, Erwin vond het prachtig !

5. ramona

ramona Fanatiek lid

Mar 9, 2005
    1,200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Hoi

wij hadden hem gisteren binnen en mijn vriend had iemand aan de tel en toen zei mark hey man vet joh ik sta op de cover van veronica hihihi had een foto van hem erop laten zetten van zijn fmx hij had het totaal niet door ook niet toen hij de tekst las

6. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

Jan 21, 2006
    3,478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Deze heeft mn man binnen gehad!

7. Sientje

Sientje Fanatiek lid

May 4, 2005
    2,747
    0
    0
    Mama
    Heb al mail terug van Veroncia, dikke excuses, ze gaan t uitzoeken..volgens hen zijn er hele duidelijke afspraken met TNT Post gemaakt, en zal de fout dan ook bij hen liggen, als dit zo is krijg ik wel mijn geld teruggestort..word dus wel netjes afgehandeld.

Share This Page