Verontrustend telefoontje van ziekenhuis

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kwekkie4u, 22 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Sterkte! Hier mijn dohterje in 2009 geboren met 33+1 weken, en ze was ook dysmatuur, iets van 1,5 kilo of zo. Maar daar zie je niets meer van hoor! Prematuren zijn vaak wel heel specifiek qua gedrag en kwaaltjes, gewoon posten op het prematuur forum hier, er zijn veel moeders met ervaring. Maar voor nu, succes en gezndheid gewenst.

2. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Sterkte!

3. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    geen verstand van maar wil je wel sterkte en succes wensen

4. kwekkie4u

kwekkie4u Bekend lid

18 okt 2011
    649
    0
    16
    Fulltime Mama
    Heemskerk
    Inmiddels nog steeds aan de weeënremmers en krijg straks weer een injectie met longrijpers. Op zich gaat t allemaal wel. Ik weet alleen niet hoe lang de procedure is wat t termijn is dat ik zal moeten blijven.

5. Trisha1981

Trisha1981 Bekend lid

27 feb 2009
    841
    1
    0
    Eindhoven
    Ow jee. Strekte, hopelijk mag de kleine Nog even blijven zitten.

6. lovemy2kids

lovemy2kids Fanatiek lid

3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    Mijn dochter is met 32 weken geboren door middel van een keizersnede..
    Ze woog 1190gram...
    Ze was niet alleen prematuur maar ook dysmatuur en groeide niet erg hard na de geboorte... Ook had ze wat opstart probleempjes en moest naar het sophia omdat ze aan de beademing moest.. is wel in een streekziekenhuis geboren, dat mag na 32 weken...
    Maar bij mijn dochter kwam dit echt doordat ze erg klein was en daarom minder goed ontwikkeld...
    Heeft bijna 7 weken in het ziekenhuis gelegen, maar er helemaal niks aan overgehouden... is nu een prachtige gezonde meid en ook nog eens heel erg slim...

7. kwekkie4u

kwekkie4u Bekend lid

18 okt 2011
    649
    0
    16
    Fulltime Mama
    Heemskerk

Dit is echt fijn om te weten. Inmiddels al weer de maandag en zullen mijn eigen artsen gauw overleg plegen. Dat hoop ik tenminste en dan weet ik ook of ik deze week naar de OK gereden word.
    Spannend!

8. kwekkie4u

kwekkie4u Bekend lid

18 okt 2011
    649
    0
    16
    Fulltime Mama
    Heemskerk
    Iedereen trouwens bedankt voor alle sterkte wensen, echt heel fijn.

9. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Jeetje meid! Wat een toestand...

Ook hier geen ervaring ermee, maar wil je ook heel veel succes en sterkte wensen.
    Wat hier al meerdere malen is gemeld, ze kunnen tegenwoordig zo veel. Snap dat je je zorgen maakt, maar komt echt allemaal goed!!!

Succes en dikke knuf

10. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Spannend! Heel veel sterkte!! Ik heb hier verder geen ervaring mee.. Wilde je gewoon even succes wensen! Komt vast goed:)

11. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    mijn twee zonen zijn geboren met 31 weken en ze zijn kerngezond (zijn al twaalf jaar)

12. kwekkie4u

kwekkie4u Bekend lid

18 okt 2011
    649
    0
    16
    Fulltime Mama
    Heemskerk
    Heel erg lief. Bedankt allemaal!!!
    Ik mag nog een tijdje blijven. Vandaag ga ik van t infuus voor weeënremmers af. En verder houden ze mij goed in de gaten.
    Overleg over de baby, wellicht over een week de keizersnede.

13. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    ik heb ook de longrijping gehad en ook de weeenremmers,ik herinner me de angst nog heel goed en mijn gedachten zijn bij jou.ik brand alvast een kaarsje ;)
    het enige waaraan je kon zien dat mijn zonen prematuur waren was dat hun haartjes lange tijd niet goed groeiden opzij op hun hoofdje :)ikzelf zag dat niet eens maar een kapper merkte eens op dat ze prematuur waren en toen ik vroeg hoe hij dat zag zei hij dus dat premature kindjes lang geen haargroei hebben opzij op hun slaap :)
    succes!!ik ga je een beetje blijven volgen

14. kwekkie4u

kwekkie4u Bekend lid

18 okt 2011
    649
    0
    16
    Fulltime Mama
    Heemskerk
    Ahwww dank je wel. Ik lig nog steeds in t zkh. Heb vaak harde buiken, schommelende bloeddruk, veel hoofdpijn etc etc. Volgens mij houden ze me hier nog wel een tijdje.

15. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Hoe gaat het nu met je? :(

16. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Ben ook benieuwd!

17. kwekkie4u

kwekkie4u Bekend lid

18 okt 2011
    649
    0
    16
    Fulltime Mama
    Heemskerk
    Hellow ladies,

afgelopen vrijdag ben ik ontslagen uit het zkh omdat mijn kreatinine was gedaald. (verbeterde nierfunctie)

Wel met de afspraak dat ik meteen moest komen als ik ook maar enig twijfel zou hebben over de klachten. En dat ik 2x per week moet langskomen voor CTG en bloedprikken.

Zaterdag heb ik telefonisch contact opgenomen met de Gyn omdat mijn bloeddruk wat aan de hoge kant is en nog steeds hoofdpijn had.

Inmiddels ben ik zojuist terug van controle. Kreat is weer gestegen, maar omdat ik me verder goed voel hoef ik niet opgenomen te worden.
    Woensdag heb ik een afspraak staan met mijn nierarts, daarvoor word ook weer bloed geprikt.

Het is dus echt afwachten.... en afhankelijk zijn van de artsen. Wachten tot zij vinden dat het uit de hand loopt, of wachten tot de geplande datum, 30 december.

En tot die tijd hopen dat ik geen bloedingen e.d. krijg.
    Maar ik kan jullie wel zeggen... ik ben er klaar mee. Met al die klachten die ik heb... poeh!

Ik hou jullie op de hoogte. Wie weet eerder dan verwacht.

18. kwekkie4u

kwekkie4u Bekend lid

18 okt 2011
    649
    0
    16
    Fulltime Mama
    Heemskerk
    Om jullie toch nog even op de hoogte te houden van de laatste feitjes.

Ik ben zojuist terug van een afspraak met de nierarts en hij geeft aan dat volgende week de keizersnede mag worden uitgevoerd.

Mijn nieren gaan nu zo achteruit dat het een te grote risico is voor mij. De baby heeft gelukkig wel al longrijpers gehad, twee weken geleden en daar ben ik wel heel blij mee.

Tot volgende week!

19. LiToEn

LiToEn Actief lid

8 aug 2010
    483
    0
    16
    NULL
    NULL
    #39 LiToEn, 4 dec 2013
    Laatst bewerkt: 4 dec 2013
    Succes meid, ik hoop dat alles voorspoedig en zonder complicaties verloopt.

20. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    heel veel succes! en dat alles goed mag gaan en sterkte met de laatste loodjes!

Deel Deze Pagina