het is misschien stom dat ik dat nie weet maar wat zijn de nadelen ervan als je te weinig vructwater heb? kan het de bevalling sneller aanzetten of nie?de gyn zei dat ik te weinig vruchtwater had maar dat ik daar niks aan kon veranderen en voor de rest zei hij er ook niks bij, dus zit nu maar te denken hoe of wat..
als je even googled kom je wel het een en ander tegen.. volgens mij kan je kindje heel droog worden als je vruchtwater sterk verminderd en zonder vruchtwater kan je kindje niet leven, maar ik zie dat je al bijna uitgerekend bent, dus volgens mij is het dan niet zo heel erg! Misschien toch nog eens navragen bij vk of gyn?
Ik heb met 20 weken te weinig vruchtwater gehad. En dat zou er indd toe kunnen leiden dat je de baby vroeg geboren moet worden. Die heeft namelijk dat vruchtwater nodig. Beschermt namelijk ook tegen stoten. Ik moest toen veel rust houden en een paar weken later was het weer normaal.
geen idee eingelijk...bij de 20 weken echo had ik juist ietsjes teveel vruchtwater..verder ging ze er ook niet op in, zei alleen dat het niet erg is.
Ik zou hem gewoon even bellen morgen, om te vragen hoe je die opmerking nu moet interpreteren? Dat is denk ik een stuk geruststellender dan googlen enzo. Als er iets verontrustends zou zijn, neem ik aan dat hij je toch wel had ingelicht of maatregelen zou hebben genomen?
waarschijnlijk gaan ze nu gewoon heel goed in de gaten houden of het nog minder wordt. Als het echt te weinig vruchtwater wordt (na 37 weken), gaan ze de bevalling waarschijnlijk inleiden. Ik denk dat je volgende week weer gecontroleerd wordt? Dan kan je meteen wat meer info vragen.