Dit wordt al dagelijks uitgezonden.. 'S morgens om 10:00 Ik vind het een leuke serie kijk er graag naar
Weet iemand waar je de afleveringen terug kan zien? Ik zit te zoeken op rtl site maar kan niets vinden. En weet iemand toevallig of er ergens al bekend is hoeveel seizoenen ze uit gaan zenden op rtl?
Bij UPC wordt aangegeven dat het het 2de seizoen is. Ik heb het tot nu toe opgenomen....heb ik wat te kijken in mijn verlof
Oh dat is balen dan! Heb het eerste seizoen al een lange tijd op dvd, maar de rest van de seizoenen is niet te verkrijgen. Kan nou echt nergens meer vinden dus zit er echt ook op te wachten. Maar als het tweede seizoen dan al bezig is, heb ik weer een groot deel gemist Kan ik het nog niet af kijken..
Is het daar ook mogelijk om ondertiteling aan te zetten? Mijn engels is niet zo heel erg geweldig, dus vind het erg lastig om zonder ondertiteling te kijken. Maar omdat je eerst een account moet aanmaken om het te kunnen zien, is het wel even fijn te weten of dat dus gaat of niet.
Ik kijk het ook maar dan online. Zijn totaal 5seizoenen. Ik ben nu bij seizoen 2, afl 12. Online kan ik kijken wanneeer ik wil, op tv moet ik steeds wachten
Is dat dan met ondertiteling Roozjuh? Hoe doe je dat dan? Heb nog steeds niets gevonden helaas.. Kom iedere dag er steeds te laat achter; ohja zou nog kijken.. Dus schiet niet erg op