Veroordeelde pedo Sytze van der V woont boven KDV!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door SushiLover123, 21 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    De gemeente heeft de woning niet uitgezocht, dat heeft ie zelf gedaan.
    Maar de gemeente had wel moeten controleren en de verhuurder had ook wel aan de bel mogen trekken. Of zouden die niet door hebben gehad, dat hun nieuwe huurder die beruchte pedo was?

2. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik heb geen bewijzen ofzo,maar ik geloof daar wel heilig in.

Verder weet ik niet wat ik moet zeggen. Mijn vriend vertelde het en mijn mond viel letterlijk open van verbazing...

3. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ja is ook zo... Ik geloof dat ik ergens iets gelezen heb van 1:80. Dus in elke straat wel eentje. Maar dat is op zich niks om je zorgen over te maken, want het gros ervan wéét dat zijn/haar (ja, er zijn ook vrouwen bij) gevoelens slecht zijn, schaamt zich er voor en probeert het te onderdrukken. Dan heb je nog een grote groep, die het houdt bij kijken en fantaseren. Van wat er overblijft houdt het grootste deel het bij foto's en filmpjes (ook verschrikkelijk, natuurlijk!) en wat er dáár nog van overblijft is het percentage wat ook daadwerkelijk een risico is voor onze kinderen.

Het enige wat we kunnen doen, is onze kinderen goed leren, dat ze niet met volwassenen mee mogen gaan, dat ze moeten laten weten waar ze zijn, dat ze altijd samen met een vriendje/vriendinnetje moeten blijven en als de ander naar huis gaat/moet, dat zij dan ook thuis moeten komen.

Wat dat betreft wéét ik liever waar ze wonen, zodat ik mijn kind kan leren die buurt/persoon te mijden.

4. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
  5. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ben meteen even wat sites aan het lezen en ik maak zelf ook nog een fout hierboven. Er is ook nog een groep, die zich weliswaar aangetrokken voelt tot kinderen, maar niet op een seksuele manier. Wat dan? Nou, op een manier alsof het je neefje of nichtje is. Iemand waar je van houdt en het fijn vindt om bij te zijn, op een platonische manier.

Ook niet helemaal normaal, maar die groep hoort ook bij de schatting van 1:80, maar is geen bedreiging voor onze kinderen.

6. Evientje

Evientje Niet meer actief

Ik stoor me ook een beetje aan de uitspraak van hem, dat hij een mooi uitzicht heeft en de aangeboden woningen geen energielabels A hebben. Vind eerder dat hij blij mag zijn dat hij een woning krijgt waarbij hij tegen zijn eigen gedragingen beschermd wordt! Hij doet nu overkomen alsof hij ten koste van alles en iedereen het recht heeft om beter af te zijn met een woning! Oftewel je bent gedetineerd geweest omdat je een strafbaar feit hebt gepleegd, en gaat nog eisen stellen aan een woning ook. Kan van die reacties van hem in dat artikel van NRC zo boos worden, over omgekeerde wereld gesproken! Hij is diegene die met zijn handen niet van kinderen kon afblijven, typisch een geval van veroordeeld maar nog steeds spatjes, in plaats van genoegen te nemen met de consequenties van zijn eigen daden!

7. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.496
    2.948
    113
    Precies dit! Ik vind hem overgigens erg narcistisch overkomen.

8. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Het lastige is dat hij zijn straf heeft uitgezeten en dus eigenlijk met een "schone lei" kan beginnen aan een nieuw leven.
    Hij mag dus wonen waar hij wil en kan dat ook.

Zelf lijkt mij dat je met zo'n verleden het jezelf niet moeilijk wil maken en NIET gaat wonen op een plek waar veel kinderen komen omdat er een opvang/dagverblijf zit.
    Aan de andere kant, hij gaat boodschappen doen enzovoorts en zal op die manier ook kinderen zien en met kinderen in contact komen.

Ik ben meer benieuwd of hij nog steeds behandeling krijgt voor zijn gevoelens.

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Boodschappen doen en en daar misschien kinderen tegenkomen vind ik totaal wat anders dan uit je raam kijken en bijna dagelijks kinderen van vrij dichtbij zien en daar je eventuele gedachten over loslaten (fantaseren).....

Mag aannemen dat hij toch nog wel steeds onder behandeling is dan wel consequent in de gaten gehouden wordt. Zeker met die rare narcistische opmerkingen van hem, alsof hij het goed wil praten dat hij boven een kinderdagverblijf woont. Alsof hij bang is dat hij daar weg moet!

Ik zou het niet prettig vinden als mijn kind naar dat kinderdagverblijf gaat (ookal zegt hij dat het niet zijn "doelgroep" is, gruwel). Wetende dat er een pedofiel boven woont die gevoelens heeft voor kindjes. Die misschien anders naar jouw kindje kijkt dan dat jij doet.....

10. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

11. Bootsje

Bootsje Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.228
    0
    36
    dat hij alleen al zegt dat deze kindjes niet zijn 'doelgroep' zijn..
    betekend al dat hij niet is 'genezen' of wat dan ook... (kan natuurlijk niet)

dit lijkt mij nog steeds een erg gevaarlijke man.. die ze niet vrij hadden mogen laten

12. Mango88

Mango88 Niet meer actief

Ik snap dat hij zijn straf heeft uitgezeten, maar het verlangen naar minderjarigen blijft. Ik denk dat zoiets in je systeem zit, aangeboren zelfs.
    ik val op mannen. Als dat strafbaar zou zijn in Nederland zou ik daar de allerhoogste straf voor kunnen krijgen, maar ik ga na mijn straf echt niet ineens op vrouwen vallen. Dan zal ik misschien een leven met een vrouw opbouwen voor de buitenwereld, maar ik zal mannen altijd blijven bekijken en er misschien zelfs over fantaseren. Dat fantaseren 's avonds in je bed kan je gewoon niet onderdrukken. Hooguit de gevoelens afkappen. Maar het verlangen blijft. En als een man ineens te dichtbij komt zal het moeilijk zijn om er niet op in te gaan na een aantal jaar mezelf enorm beperkt te hebben.

Dat zal met die pedo echt niet anders zijn. Het zit in zijn natuur, en hij heeft er ervaren hoe dat is. Hij weet dus al wat hij moet "missen".

Verhuizen heeft weinig zin, want ze wonen overal, maar dit is de kat op het spek binden. Als hij geen pubers meer kan krijgen, gaat hij dan voor een andere doelgroep? die makkelijker en toegankelijker is?

Ik hoop dat hij door de ouders wordt weggepest, naar een hutje op de hei of zo.

13. sydneys

sydneys Niet meer actief

Identiek dit, ik denk echt hetzelfde. Ben alleen niet goed in uitleggen dus bedankt :)

14. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik heb ooit een Amerikaanse docu gezien waar ze lieten zien dat pedofielen etc alleen in een aparte community mochten wonen en om de zoveel tijd controle krijgen of ze daar idd nog steeds wonen...ik zeg, DOEN!
    Allemaal op 1 hoop flikkeren, ver, ver, heeeeel ver weg van kinderen.

15. Bootsje

Bootsje Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.228
    0
    36
    ja.. en ze mochten niet binnen een straal van zoveel meter van scholen enzo komen...

moeten ze hier ook doen..

weg blijven van scholen, speeltuinen, zwembaden, sportclubs

16. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Kunnen ze geen pedoville bouwen? Stop alle pedo's daar, heeeel heeeel ver weg van de bewoonde wereld.

17. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

Eigenlijk is dat ook de beste oplossing om alle pedo's ver weg bij elkaar te stoppen. zulke mensen kunnen niet in onze samenleving wonen.
    Ik zou er niet aan moeten denken dat dat een buurman zou zijn.
    Hoe verzinnen ze het om hem een woning te geven bij een kinderdagverblijf?

18. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
  19. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Heb je het artikel wel gelezen? De bewoners vinden dat hij moet vertrekken. Hij moet niks. Zie vooral de laatste zin: "De gemeente kan hem niet dwingen, aangezien hij zijn straf heeft uitgezeten."
    Ze proberen hem te overtuigen om vrijwillig te verhuizen, maar hem kennende (uit de media natuurlijk) zal hij daar niet op ingaan. Aan de ene kant snap ik dat wel. Niemand wil hem hebben en hij wil niet elke keer weer opnieuw verhuizen, zodra de (nieuwe) buurt weet wie hij is. Maar ik denk dat het ook een deel gewoon dwarsliggen is. Hij weet ook wel dat het voor hem ook niet goed is om daar te blijven wonen, als mensen weten wie hij is en waar hij precies woont.

20. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Pedofielen en pedoseksuelen hebben wel degelijk een doelgroep.
    En die zijn heel specifiek. Er zijn maar heel weinig pedofielen die op alle minderjarigen vallen. Net zo goed als dat jij alle mannen (of vrouwen) aantrekkelijk vind.
    Dat het bijzonder is dat deze man hier woont absoluut. En dat het niet wenselijk is ook.
    Echter heeft deze man zijn straf uitgezeten en heeft geen toezicht meer vanuit de reclassering. Aangezien dit het geval is mag hij wonen waar hij wil.

Deel Deze Pagina