Veroordeelde pedo Sytze van der V woont boven KDV!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door SushiLover123, 21 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Weet je wat ik ook erg vind.....die man woont in een senioren flat.
    Alle mensen die voor hem staan te gillen, te roepen en nou ja dus daar aanwezig zijn....staan dat te doen onder het raam van allemaal oude mensen. Wat zullen sommige bejaarden bang zijn:(

Verder konden ze geen betere plek uitkiezen in Amersfoort dan het Soesterkwartier. Genoeg mensen daar die geen moeite hebben om die man een koppie kleiner te maken. Moeten ze wel "geluk" hebben aangezien die man beveiliging om zich heen heeft. Wat ergens ook weer goed is, want dan kan hij iig geen kinderen aanraken!

2. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Heeft hij beveiliging om zich heen?

3. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

#43 itakepictures, 26 jun 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 jun 2014
    Hoewel zijn daden natuurlijk heel erg zijn, vind de heksenjacht op hem echt te ver gaan. Zodra het over pedofilie gaat verliezen mensen echt elke vorm van relativeringsvermogen en is alleen de hoogste boom goed genoeg. Deze man heeft zijn straf uitgezeten en als er ook maar enige kans op herhaling of een stoornis was zou deze man al lang in een TBS kliniek verdwenen zijn (zoals bijv. Robert M). Ik vind dat hij een kans moet krijgen om zijn leven weer op te pakken en dat de gemeente waar hij gaat wonen hem gewoon met rust moet laten. Verhuizen lijkt me nu wel handig, ook omdat de plek gewoon veel onrust oplevert voor de buurt en het moet ook niet zo zijn dat ouders hun kinderen weg gaan halen bij het kinderdagverblijf.

4. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik ben het met je eens. Iedereen is doodsbang voor de vreemdeling die je kind van straat plukt, terwijl de vriendelijke gymleraar, aardige buurman, gezellige oom veel gevaarlijker zijn. Tegen Sytze kan je je kind gewoon waarschuwen. Niet met die man meegaan. Tegen de aardige gymleraar is dat een stuk lastiger.

Leer je kind dat zijn/haar lichaam van hun is. Dat als ze iets niet prettig vinden dat ze nee mogen zeggen. Dat er alleen leuke geheimpjes mogen worden bewaard voor papa en mama, maar vervelende geheimpjes niet. Speel met je kinderen en leer ze op hun gevoel vertrouwen. Daarmee bescherm je je kinderen, niet door een heksenjacht.

5. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Ja!

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Bron?

7. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Bron: Telegraaf

Hij heeft 24 uurs beveiliging om zich heen.

Hij heeft zijn straf uitgezeten... ja klopt... hoort alleen GEEN 2e kans te krijgen! Hij woont boven een kdv... niet zijn doelgroep, maar wel dat van zijn pedo vriendjes! Wie garandeert dat hij geen opnames van die ukkies maakt in ruil voor ander materiaal? Bij die flat zit een grote vijver... Zat tienerknullen die daar vissen hoor!
    Waarom kan de gemeente hem er niet uitzetten? Een coffeeshop bij een school mag toch ook zijn deuren sluiten en verkassen? Een pedo verdient geen 2e kans! Zijn geaardheid zal niet veranderen!

8. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Nou inderdaad, wat een gezanik allemaal.

De man woont BOVEN een kinderdagverblijf, niet IN een kinderdagverblijf. De kans dat hij daar binnenkomt lijkt me minimaal.
    Voor de veiligheid van de kinderen daar hoef je niet te vrezen, kinderen die op een kdv zitten zijn te jong om met een onbekende mee te gaan. 't Zijn geen brugklasleerlingen die alleen over straat mogen toch?

9. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ieder mens verdient een tweede kans.

10. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pedofilie is een psychiatrischs stoornis. Daarvoor is hij niet behandeld voor zover ik weet, hij is alleen gestraft voor de praktijk.
    Een pedofiel blijft altijd een pedofiel en zal zich altijd blijven verlekkeren aan kinderen. Hij zal nu wsl alleen niet gauw de mogelijkheid krijgen zich nogmaals te vergrijpen aan kinderen.

Tuurlijk verdient hij een tweede kans, maar dit is wél de kat op het spek binden.

11. Mamaatje81

Mamaatje81 Fanatiek lid

29 okt 2013
    1.046
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tsja... misschien wil de gemeente het kdv wel juist weg hebben daar...?

12. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

eens. Hij ook. Alleen niet boven een kinderdag verblijf! Een pedofiel blijft een pedofiel!
    het goeie hier aan is dat het bekend is dat hij er woont.
    Er kan ook een pedofiel boven een kinderdagverblijf wonen zonder dat de ouders dat weten.

dan liever dit. Toch vind ik dat hij beter ergens anders kan wonen.
    en dan word hij hopelijk met rust gelaten als hij ook iedereen met rust laat!

Wel grappig dat hij in soesterkwartier woont. Ik ken die wijk aardig goed. Leuke wijk! Alleen wel met een hecht apart volkje. Die wil je niet tegen je hebben.

13. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Juist! Helemaal mee eens!

En verder: Eerlijk gezegd weet ik niet of ik het heel erg zou vinden als er een bekende pedo in de straat komt wonen. Of nou ja, ik zou dat natuurlijk wel erg vinden, maar daar kan ik mijn kinderen over informeren (op hun niveau) en voor waarschuwen, want dan heb je een gezicht bij het verhaal. Ik weet bij god niet wat mijn buurmannen allemaal uitspoken wat niet door de beugel kan, om het zo maar te zeggen.

14. Nescio

Nescio Niet meer actief

Een tweede kans oke, maar dan niet in de buurt van kinderen! Gewoon in een 'pedoville', met gelijkgestemden, afgesloten van de maatschappij, waar ze therapie krijgen en gewoon hun leven kunnen verder doen. Te weten dat je vogelvrij bent als veroordeelde pedo lijkt me ook niet rustig leven.

15. Babystew

Babystew Niet meer actief

Er staat een politieauto voor de deur van Puntenburg (complex waar hij woont). Verder loop ik er bijna dagelijks langs (woon er 2 minuten vanaf) en zie nooit iemand voor de deur schreeuwen hoor. Alleen met die optocht tegen hem dan.

Heb er nog even diep over nagedacht en wat mij betreft mag hij daar blijven wonen. Liever dat ik een gezicht bij de naam weet. Er zullen vast nog wel meer pedo's wonen, 1 op de 80 geloof ik? Maar hij zal uiteindelijk wel verkassen, omdat hij zijn leven niet zeker is hier.. Iedereen die weet waar hij woont en hoe hij eruit ziet

16. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Hij woont in een seniorencomplex!
    Hij kan geeneens bij die kinderen komen, dus echt ik zie het probleem niet hoor.

17. Babystew

Babystew Niet meer actief

Die kinderen van de Puntmuts spelen trouwens vaak in de (afgezette) tuin daar met allemaal leidsters eromheen. Je kan ook echt niet zomaar naar binnen. Denk dat die kinderen juist heel veilig zijn daar. Misschien wel veiliger dan bij andere kinderdagverblijven, die die 'dreiging' niet hebben. En denk ook niet dat Sytze daar ooit in de buurt probeert te komen. Lijkt me niet dat hij zo dom is, en zoals eerder gezegd is het niet zijn 'doelgroep' (hoe walgelijk dat ook klinkt..)

Deel Deze Pagina