Hoi dames, Wie heeft er tips voor leuke/feelgood/vrouwenfilms die ik op vakantie kan kijken?? As zaterdag gaan we met 5 vrienden op wintersport en aangezien ik dan 26 wkn zwanger ben zal ik niet gaan skiën. Vandaar dat ik op zoek ben naar titels van leuke films voor overdag . Groetjes!
Ik heb een paar dagen geleden Tomorrow, when the war began gezien, dat is echt een juweeltje van een film! Verfilming van een boek, speelt zich af in Australië: Een groepje tieners gaat een weekend kamperen, op een avond komen er veel vliegtuigen overvliegen en als de tieners terugkeren naar huis blijkt iedereen weg te zijn. Het gaat over een invasie van Australië dus, wat ik er zo goed aan vind is dat er heel goed geacteerd wordt, de karakters zijn goed neergezet en het is absoluut niet overdreven zoals in veel Amerikaanse films.
the notebook backup plan ik zelf vind twilight en harry potter leuk eehmm verder nog 27 dresses the ugly truth little fockers the last song once upon a song ehmm verder kan niet even niets bedenken.