Ik hoorde pas dat iemand et 18 weken een miskraam kreeg en daar zo van schrok dat ze het per ongeluk door de wc gespoeld heeft...Kan dit? gr
Nee dat kan niet. Met 18 weken is het nl geen miskraam wat je dan krijgt, maar n vroeggeboorte.. Door de wc spoelen? Die is maf!
vaag en idd tot 16 wk is het een miskraam dus het was een vroeggeboorte het zou kunnen door de wc spoelen maar dan moet je eerst je navelstreng doorknippen enzo :
Het hangt denk ik helemaal ervan af wanneer het in de zwangerschap is misgegaan. Zelf heb ik met 15 wkn een ma gehad, maar het vruchtje was al met 12 wkn gestopt met groeien. Dat kun je nog per ongeluk doorspoelen (sorry als het cru klinkt). Ik kreeg licht bloedverlies en kwam er zo achter. Uiteindelijk is het met medicijnen afgedreven en niet spontaan, hoewel het dus al een tijdje mis was. Als ik me geen zorgen had gemaakt over het lichte bloedverlies, had ik misschien nog wel een paar weken kunnen doorlopen... Groetjes
nou... een kindje van 18 weken is al dusdanig groot dat je het niet door de wc spoelt. Ik geloof hier eerlijk gezegd niets van.
Nou niet meer met 18 weken hoor. Ik heb het bij me eerste miskraam wel gedaan. Ik had krampen en toen ik op de wc zat voelde ik wel iets "ploppen toen ik opstond schrok ik zo van het bloedbad dat ik het snel doortrok stom stom stom heb er zo spijt van. Maar dat was ongeveer 10 weken
ik had bij mijn MK echt een soort oergevoel...na een dag flink vloeien zat ik 's ochtends op het toilet en kreeg een soort wee toen heb ik intuitief mijn handen eronder gehouden en het opgevangen...Toen afgespoeld, vond het erg bijzonder en dat maakte het voor mij (en ook voor mijn partner) heel echt... Je kunt ook een papiertje in het toilet leggen of een bakje als je een MK verwacht...Een vrucht(zakje) kun je afspoelen onder de kraan. (klinkt welk een beetje plastisch zo...sorry )