Vandaag hebben wij de eerste fysio behandeling gehad voor ons dochtertje. We hebben dit ingeschakeld omdat ze onwijs onrustig is. En inderdaad bevestigde de fysio dat ze heel snel overprikkeld en continu gespannen j Is. De fysio legde haar op n kleed neer, en J. Keek haar alleen aan en bleef heel stil liggen in n soort overlevings houding . Toen raakte de fysio haar met 1 vinger aan en was het fout J. Zetten t op en krijsen en maakte zich zo stijf als n plank. Even later probeerde ze het met een bal om haar daarmee aan te raken ook.foute boel De conclusie is dus dat ze inderdaad super overgevoelig is , ze zuigt als t ware alle prikkels naar binnen door haar nieuwsgierigheid en alertheid. Volgende week komt ze weer om te kijken wat we kunmen doen voor haar km de spanning weg te nemen want het js zo zielig. Ook word er gekeken naar reflux , kma en zelfs epelepsie o.dat ze soms vreemde aanvallen vertoont. Ik ben zo blij dat we sirieus genomen worden en er actie ondernomen word.. Ik heb meerdere keren bij t cb aangegeven dat ik denk dat ze reflux heeft maar daar werd geen gehoor aan gegeven steeds. Ook word er dus epelepsie na gekeken . Ik hoop dat we de spanning jn haar lichaam kunnrn afnemen .
Heel, heel erg goed gedaan. Zo zie je maar weer dat een moeder haar kindje toch het beste kent. Ik hoop oprecht voor je dat de fysio jouw kindje net zo goed kan helpen, als het de mijne heeft gedaan. Ik kreeg er echt een ander kind voor terug.
Dat.hoop ik ook ! Ik was al erg blij dat er nu zoveel uit kwam .. Ze heeft gewoon onwijs veel rust nodig. Het cb vond t geen reflux omdat ze geen pijn heeft tijdens het spugen. Ze spuugt elke voeding der halve fles er weer uit. Ik heb de flessen al laten zakken en nog steeds. Ze huilt wel veel maar dus niet tijdens voor of na de fles en vonden hun het geen refux.