'Verpest'

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Aapje22, 25 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou ook wel tips willen hebben:) Hier gaat het wel al beter maar er zitten dagen bij dat het hem gewoon niet lukt om zelf te slapen.

Maar ts, maak je geen zorgen. Verwennen doe je echt niet!! Mijn zoontje ook de eerste 2,5 maand veel geholpen met inslapen en veel gedragen etc. maar het zelf slapen gaat nu steeds beter ene dag beter dan de andere. Dit is sinds 3 maanden. Hij slaapt ook nog steeds halverwege de nacht bij mij zodra hij voor een voeding komt. Ik vind het prima. Zo gauw hij door gaat slapen slaapt hij wel heel de nacht in zijn bedje. Dat zelf in slaap komen komt wel!

2. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    ik heb de andere tips nog niet gelezen maar gewoon wat minder op pad gaan een paar dagen en haar dan in haar bedje leggen. en als ze huilt dan maar even wennen. ik denk dat het komt doordat je veel van huis bent.

3. Aapje22

Aapje22 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.265
    42
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord holland
    Ik ook Daan.. Hihi

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Sluit ik me helemaal bij aan :)
    En kan het nog sterker vertellen: onze oudste kon tot anderhalf jaar door allerlei klachten nauwelijks zelf in slaap vallen, maar sinds we alle fysieke klachten onder controle hebben, lukt dat wel en sindsdien slaapt ze super. Nooit enig probleem gehad met dat ze toen nog steeds bij mij in slaap wilde vallen, enz enz.
    Ik probeerde wel altijd even of het zelf lukte, (niet met 2 maanden al, dat is sowieso nog erg klein), tenzij ik op voorhand al wel wist dat ze zo niet-lekker was dat het toch niet zou lukken. Soms lukte het wel, als ze echt goed fit was, en als ze toch niet fit was, was er de veiligheid van bij mij kunnen zijn. Mijn theorie is dat een kind dat zich in de basis altijd veilig voelt/heeft gevoeld, vanzelf zelf leert slapen ;)

5. Venne

Venne Actief lid

14 feb 2013
    464
    59
    28
    NULL
    Zuiden van het land
    Eventueel maxi cosi of bak van de kinderwagen in het bedje zetten. Als dit goed gaat kun je de kleine gewoon in het bedje zelf leggen.

Succes!

6. Behappy

Behappy Niet meer actief

Ik zou eerlijk toegeven dat ik altijd zo iets had van ze moet in haar eigen kamer en eigen bed...en dat ik steeds moedeloos werd dat het niet lukte.
    Vandaag hebben win de.fysio thuis gehad en nu weet ik waarom. Voelde me.even zn slechte mama ..omdat ik nooit in de gaten had dat ze.door allerei klachten ook niet zelf in slaap kan komen of heel moeilijk.

Maar nu ik weet wat er met haar aan de hand is neem ik haar heel.vaak lekker bij me dus ben het idd met je eens...niet ieder kind lukt dit zelf..en helemaal niet als er nog klavhten aan verbonden zijn .

Deel Deze Pagina