Ik zag deze week dat de prenatal de chico liteway buggy niet meer verkoopt. Nu was het zo druk dat ik niet naar de rede heb gevraagd. Nu vonden wij deze buggy wel erg leuk! Maar is er soms een rede dat hij uit het assortiment is. Is het een fijne buggy?? Wat zijn jullie ervaringen?? Hij ziet er leuk uit en is wat beter betaalbaar dan de maclaren!! Ben benieuwd!!!!!!!!!!!!
wij hebben die buggy en ik vind hem erg prettig. hij rijd lekker soepel is niet te zwaar (ik neem hem ook mee op de fiets), je kleine kan er ook in slapen omdat ie bijna helemaal plat kan. ik denk dat ie eruit is gegaan omdat er misschien weer een nieuwe variant is. liefs doris ps. misschien kan je hem ergens anders nog kopen en anders via marktplaats.
ik ook heel fijne buggy hoor! Vooral met die standen. Luca slaapt er nog erg vaak in. Ik heb m bij de babydump gekocht.Dus daar is hij ook te koop, alleen was dat in juli
ik heb m ook maar moet ermee teruggaan want het frame is verbogen. Hij rijdt niet meer. Ik heb op een vergelijkingssite gelezen dat er nog iemand was die dit had met de buggy en toen een nieuw onderstel heeft gekregen.
Wij hebben ook de Chicco Liteway en zijn er erg tevreden over. Hij is degelijk, makkelijk te hanteren, rugleuning kan in verschillende standen. Wij hebben hem bij BabyPlanet gekocht voor 99,- (een jaar geleden). Het enige nadeel is dat de handvaten niet in hoogte verstelbaar zijn, mijn man is vrij lang. Maar dat kan bij bijna geen enkele buggy.
Geen idee waarom Prenatal hem er uit heeft gedaan. Zag hem hier in Breda met de mazzel dagen nog wel staan. Wij verkopen hem nog wel gewoon in de winkel. Heb ook nog niets gehoord dat ie eruit zou gaan. Wij hebben zelfs al nieuwe dozen binnen gekregen met een voordeel pack. Je krijgt er nu een voetenzak in de zelfde kleur als de buggy bij en een regenhoes. Dat is weer een winter aanbieding vanuit de fabrikant.