Het valt mij sinds gisterenmiddag (18/01) op dat in het mailtje wat ik ontvang als er een nieuw berichtje is geplaatst in een abonnement-onderwerp, de tekst van het berichtje niet meer wordt vermeld. Er stond voorheen: Dit onderwerp is te vinden op: *link* Dit is het bericht dat zojuist is geplaatst: *de tekst van het bericht* Nu staat alleen nog maar de link naar het onderwerp. Is er een reden waarom de tekst van het bericht niet meer in de email vermeld wordt???
Hoi, Ja jullie kletsen te veel De emails werden zo groot door de vele reacties dat we de tekst eruit hebben moeten halen. Lotte
Haha ..... dan ligt het toch niet aan mij, dat ik iets verkeerd ingesteld hebt staan of zo. Wel jammer, want het was soms wel erg handig, maar ja. Bedankt voor je snelle reactie Lotte.
Hmm dat vroeg ik me dus ook al af ! Vond het erg handig dat je niet perse in hoefde te loggen en toch je bericht kon lezen ! Maar vooruit prima als het niet anders is. Bij het 'oude' forum was het trouwens ook niet ! Maar het is wel jammer !