Hoi meiden, Ik ben altijd nogal gevoelig op mijn hormonen, maar nu word ik er helemaal wanhopig van. Voel me zo niet happy. Ben daarnaast ook nog vreselijk moe. Helpt ook niet mee. Continu het alleen op de wereld gevoel. Ik weet ergens in mijn achterhoofd dat het niet zo is, maar zo voelt het wel. Ben nu bijna 11 weken en hoop zo dat het binnen een paar weken beter gaat, want dit trek ik niet meer. Ook voor mijn andere kinderen zo sneu. Ben even helemaal geen leuke mama. Zijn er meer dames die hier last van hebben? Begrijp me niet verkeerd, ben heel blij met deze zwangerschap, maar voel even helemaal geen geluk 😢. Groetjes An
Herken wel iets. Reageer ook altijd heel heftig op hormoonveranderingen. De 1e 16 weken had ik een humeur om op te schieten, vooral m'n man moest het ontgelden. Moe zijn hoort er bij, denk dat alle vrouwen hier wel last van hebben de eerste weken. Je zal zien dat het straks geleidelijk aan beter zal gaan, komt vast goed .
Ja herken het ook wel. Heb vooral last van stemming wisselingen. En m'n vriend moet het dan ontgelden. Ben ook enorm snel op m'n tenen getrapt en geïrriteerd. Zelfs hier op het forum als ik een antwoord krijg wat me niet bevalt of in het verkeerde keelgat schiet, dan zijn de poppen aan het dansen en ben ik echt boos haha. M'n moeder had het ook heel erg en bij haar was het na het eerste trimester gezakt totdat de bevalling begon. Dus dat belooft nog wat