Geslachtsbepaling met 14 weken en 5 dagen!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Mermaid, 2 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mermaid

Mermaid Actief lid

13 feb 2013
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 Mermaid, 2 jul 2013
    Laatst bewerkt: 2 jul 2013
    Ola dames!

Gisteren dus een pretecho laten maken. Reuze benieuwd naar het geslacht. Helaas werkte de baby niet mee hihi en was het volgens de echoscopiste nog te vroeg. De baby nog te diep in de baarmoedermond. Eindstand; volgende week mag ik terug komen en wellicht is het dan wel duidelijk te zien!

Mijn vraag is nu; wie heeft een geslachtsbepaling laten doen met 14w en 5d? Volgens mijn vriendin kan het gewoon, want die liet dat ook doen en was bij haar overduidelijk te zien!

Graag ervaringen!! xx

2. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Volgens mij kan het wel gewoon hoor, er zijn genoeg bureaus die het vanaf 14/15 weken doen :) Ik heb de geslachtsbepaling met 15 weken en 3 dagen.. spannend hoor :D

3. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    In lommel schijnt het met 13 weken al te kunnen dat vind ik wel heel vroeg,

met jouw termijn moet het zeker kunnen mits de kleine meewerkt he

4. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Ik vind het vrij vroeg om dat dan al te doen, je hebt pas echt echte zekerheid met 19-20 weken , ik zou het zoiezo laten verifiëren want je hoort zo vaak dat ze het met die vroege echo's mis hebben, dus ja dan is het leuk om je kindje te kijken maar geslacht neem ik met dat termijn compleet niet serieus eigenlijk...

5. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Ik vind het moeilijk te zeggen zo vroeg. Ik zou dan nog niet durven gaan shoppen erna. Vriendin had het ook gedaan met 14w werd met 80% meisje gezegd. Met 17w nog eens gegaan voor de zekerheid, maar goed ook blijkt een jongetje te zijn ;)
    Wij wilden het ook eerder weten, bureau waar wij gingen doen het pas vanaf 17w. Had afspraak gemaakt met 16w4d en toen zei ze eigenlijk is het te vroeg. Zoals Tigermommy al zegt dan is het meer voor de leuk maar niet serieus. Zou er in iedergeval geen kamertje op inrichten of de hele babyuitzet erop aanschaffen ;)

6. Onje

Onje Niet meer actief

Hier met 13 weken en 6 dagen voor het eerst gehoord een meisje.
    Daarna nog 4x bevestigd!

Het kan zeker wel.

Je hoort wel over foute geslachtsbepalingen maar die zijn dan meestal gedaan door een gyn en niet door een pretecho bureau.

7. pixel27

pixel27 Actief lid

30 mrt 2013
    313
    0
    0
    Yep, 14,4 weken in papendrecht laten doen en voor 99,99% zeker een meisje. Ligt gewoon aan de apparatuur en of je kindje er goed voor ligt.

8. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ja, ik! Ik heb met 14.5 weken een geslachtsbepaling laten doen, wèl bij Elly Verduyn in IJmuiden omdat alleen zij heeeeel goed is.
    Ze zag gelijk dat het een meisje wordt. Met 17.5 weken ook (ergens anders) een pretecho laten doen, het is nog steeds heel duidelijk een meisje.

9. ladygaga

ladygaga Niet meer actief

Ben bij 16 weken geweest en toen zei ze dat het een meisje is en nu nog 4 keer bevestigd dat het een meisje is

10. Andastra

Andastra Actief lid

15 sep 2012
    454
    0
    0
    Hier bij 14w3d geslachtsbepaling gehad en was echt heel duidelijk! Baby lag ook wel perfect, dat helpt wel :)

Donderdag naar de gyn, dan hopelijk bevesting, maar ik twijfel niet, was overduidelijk op elk beeld :D

11. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hier ook met 14wk en een meisje;)

12. Mermaid

Mermaid Actief lid

13 feb 2013
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    #12 Mermaid, 10 jul 2013
    Laatst bewerkt: 10 jul 2013
    Hallo dames!

Bedankt voor jullie reacties. De meningen lopen dus heel erg uiteen. De echoscopiste durfde hier ook geen uitspraken te doen, erg onzeker! Het is denk ik ook echt afhankelijk van de ligging van het kindje en apparatuur.

wel.. morgen heb ik een ''herkansing''... hopelijk is het dan wel te zien. Ik ben dan 16 weken en 1 dag zwanger, moet lukken! Hoop dat de kleine dan wel meewerkt hihi. Mijn gevoel zegt wel heel sterk een bepaalde geslacht.... dus even afwachten dan maar! xxxx

Deel Deze Pagina