vraag me af of t wel normaal is; ik ben nu in ik deink zon 8 weken tijd 6 kilo kwijt...zomaar spontaan zonder dr iets voor te doen, op zich niet erg want er zat toch wat teveel aan, maar vraag me af of t niet erg is dat dit zomaar gebeurd....? we zijn nu wel druk bezig met ons nieuwe huis sinds 2 weken, dus hebben een drukke tijd....kan dit de oorzaak zijn; onbewuste stress ofzo? ik voel me namelijk niet gestressed, denk ik? ik ben wel druk bezig met van alles regelen voor t nieuwe huis en inpakken enzo, zou t daardoor kunnen komen? vind t namelijk wel een beetje raar...normaal doe ik zoveel moeite voor 2 a 3 kilo en nu dit... ik geef trouwens wel nog steeds borstvoeding...maar ik d8 dat de kilo's er dan al eerder af zouden gaan??? of kan dit gehele borstvoeding periode?> iemand enig idee?
Hoi Tink,,Kan idd van stress komen hoor..Ik ben toen ook heel wat afgevallen door de stress.. En ze zeggen ook dat je van borstvoeding afvalt,maar als je het niet vertrouwd gewoon even de huisarts bellen.Maar ik denk door de stress.
Ik viel tijdens de eerste maanden bv ook niet af. Maar toen ik er wat meer drukte bij kreeg, weer werken, schoonvader in het ziekenhuis, ging het ineens erg snel. Probeer wel goed te blijven eten en te drinken zeker omdat je bv geeft. Twijfel je, bel dan de ha even.
Kan door de stress komen hoor! Toch wel even mooi mee genomen 6 kilo. Ik ben 2 maanden terug meer op mijn eten gaan letten, dus niet echt lijnen maar gewoon niet teveel snoepen ben ook 4,5 kilo afgevallen, nu dacht oh mooi misschien moet ik nog even streng dieeten. Nou nu gaat er dus niks meer af!
Nou ik heb dus echt precies hetzelfde! Begon me langzaamaan ook al ongerust te maken, omdat ik nu na een jaar nog steeds anderhalf a 2 kilo per maand afval... (terwijl ik meer eet dan de gemiddelde bouwvakker) Ik geef wel ook nog heel regelmatig bv. Maar blijkbaar kan het dus wel, dat je net zo lang af blijft vallen als dat je bv geeft... Ik ben nu sinds het einde van de zwangerschap al bijna 30 kilo kwijt...
Tjee ik wou dat ik dat had zeg!! ik val maar niet af. Sterker nog ik ben alweer 4 kilo aangekomen Ik geef dan wel geen bv maar hou echt rekening met wat ik eet maar er gaat maar niks af! Ik ben jaloers
Kan inderdaad van stress + borstvoeding + drukte komen... maar je kan je ook laten prikken op een te snel werkende schildklier, kan tijdens/vlak na de zwangerschap ontwikkelen.. Ik heb het al sinds m'n 12e en als hij te snel werkt val ik ook heel snel af.. daarbij ben je ook moe, misschien wat emo en eet/drink je meer dan normaal.. ook stemmingswisselingen horen er 'n beetje bij.. Misschien heb je er wat aan !
okee meiden, thanks...zal idd dan wel gewoon door de bortsvoeding en drukte komen denk ik...maar als t blijft aanhouden ga ik wel ff bloed prikken voor de zekerheid... @cossy; sjee na een jaar nog steeds aan t afvallen...blijft dat zo lang doorgaan dan met bv geven??? als t dr maar niet aankomt als ik stop met bv geven ...(maar voorlopig geef ik mijn kleine meid nog lekker bv nog lekker genieten dr van..