Verplicht de babyuitzet uitlenen?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Noushka, 4 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bri

Bri Niet meer actief

Ik vind het niet zo raar om spullen te willen lenen, maar wel om er echt aanspraak op te maken.
    kun je het zo doen: ik wil je best wat dingen lenen, ik zal wat voor je uitzoeken waar jij dan maar van moet kijken of je het wilt gebruiken...
    Dan ben jij degene die bepaalt WAT er geleend wordt. En als iemand ergens specifiek om vraagt, moet je altijd nee kunnen zeggen, met of zonder reden. Die leen ik liever niet uit, lijkt mij meer dan voldoende uitleg.

2. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik ben ook altijd erg terughoudend geweest met dingen uitlenen.
    wij zijn nu bezig voor een 2de kindje en ik ga geen dingen uitlenen zolang ik niet zeker weet dat mn gezin compleet is.

mn beste vriendin is nu zwanger en ik heb haar wel wat dingetjes gegeven (rammelaar, een kleine fles enz.), maar ik ga haar geen dingen geven die ik straks nog nodig hoop te hebben.

als ik geld genoeg zou hebben om het zelf te kunnen kopen zou ik het niet eens willen om alles van een ander te lenen/krijgen.
    wij hebben het zelf niet heel breed maar alles wat alyssa heeft aan spullen hebben we zelf gekocht of cadeau gekregen.
    het enige wat we hebben geleend zijn een mobiel voor de box en een loopstoeltje omdat je die dingen maar kort gebruikt en vrienden van ons het aanboden.

als je je er niet prettig bij voelt om dingen uit te lenen moet je het gewoon niet doen.

liefs doris

Deel Deze Pagina