Vorig jaar was er op het kinderdagverblijf van dochter een info avond voor kinderen ehbo. Veel ouders kwamen op dagen en wat zegt die man( vond wel sneu die man dan) je kunt beter 112 bellen en door Europese richtlijnen kan ik jullie hier niks verder vertellen hoe je moet handelen in geval van nood.!!! Daar is natuurlijk een flinke klacht achter aan gegaan van het kinderdagverblijf van dat de avond zelf belachelijk was ( was het ook) wel vond ik de man lief. Maar totaal ongeschikt om zijn verhaal te doen over kinderen ehbo. Heb ooit een ehbo cursus gehad op school. Een paar maanden geleden stikte mijn dochter zo wat in een snoepje en van uit een reflex reageerde ik meteen ( goed) hing haar over mijn knie leuning en gaf een klap op de rug het schoot er gelukkig gelijk uit. pfff. Daar kan geen ehbo cursus tegen op maar was wel blij dat ik dit reflex gelijk goed pakte stel het had niet gelukt moet er niet aan denken brrr. O en mijn antwoord je kunt beter te veel weten over dit soort dingen dan te weinig. Ik zou zeker naar een cursus gaan als het betaal baar was of werd aan geboden.