Ik zit nog steeds met 750 gulden in mijn hoofd, maar het is ook al weer ruim 10 jaar geleden. Mijn ouders hadden mijn trouwpak (broekpak) betaald en wij de kosten van lunch, etentje, zilveren trouw armbanden (geen ringen), stadhuiskosten.
Hier met alles erop en eraan rond de 20.000 euro. Fotograaf, locatie, eten, drinken, band, gemeentehuis, trouwboekje, jurk, jurk voor Casey, enzo enzo.
iets van 10-20,- voor de papieren, jurk 80, pak 80, taart 20, broodjes met beleg 15. en dat was m wel kwas 9maanden zwanger en zijn op een maandag ochtend(gratis*) getrouwd. 2weken later werd onze knul geboren. hebben t lekker simpel en klein gehouden, geen poespas
rond de 1000 euro, ik ben op een vrijdagmiddag getrouwd, etentje voor de naaste familie, gewoon gezellig
Wij wilden het niet te duur maken en ik wilde inprincipe gewoon zonder poespas trouwen maar uiteindelijk zijn we met alles er op en eraan zo een 700,- kwijt geweest. limousine, bloemen en huwelijksreis ouders feest schoonvader receptie was thuis trouwjurk, sluier, hoepel en schoenen 500 kleding man rond de 100,
Toen ik met mijn ex trouwde in 1998 kostte onze bruiloft rond de 15000 gulden (dus iets van 7000,-). Trouwen op het Gemeentehuis, fotograaf, de dag doorbrengen met familie en vrienden (± 30 mensen) met lunch, diner etc. en daarvoor een (Mississippi) raderschip afgehuurd die over de meren van Friesland voer en waarop 's avonds het feest plaatsvond (± 80 mensen) met een geweldige band. Het was het geld toen meer dan waard, maar 7 jaar later zijn we gescheiden dus toch min of meer weggegooid geld! (Is een geintje natuurlijk, toen waren we nog heel gelukkig) Mijn vriend en ik willen binnen een jaar of 2 ook weer trouwen, maar dan wil ik niets liever dan het klein houden, met de naaste familie en een paar goede vrienden. Lekker uit eten, naborrelen en lekker in een luxe hotelletje slapen. Ook omdat we allebei al eens een groot feest hebben gehad maar vooral omdat ik het geld nu liever aan een mooie vakantie of ons huis uitgeef.
nog geen 250,- euro De papieren jurkje van de H&M en nieuwe ketting gebak voor zo een 20 man en een dagje Drievliet met de mensen die er waren
Zo'n 5000 euro. We hebben de kleding gekregen van de ouders, fotograaf van mijn broer. We zijn vrijdagmiddag getrouwd op locatie, waar we ook hebben gbbqed.
hmm ik heb eigenlijk geen idee.. eurootje of 600?? Wij zijn getrouwd toen ik 26 weken zwanger was van de 1e! Niet omdat het moest maar omdat we dat zelf makkelijker vonden ivm met alles regelen en het wel leuk vonden dat iedereen zelfde naam zou hebben.. zonder kids waren we nooit getrouwd. Wij zijn op een woensdagmorgen gratis getrouwd! Ringen hebben we gekregen van mijn ouders. Foto's heeft mijn moeder gemaakt in het bos en trouwboeket heeft ze ook gemaakt. Na het trouwen zijn we bij ons thuis gaan toosten en gebak gaan eten. Doordat ik en schoonzus zwanger waren en mijn oma en man zijn opa en oma smiddags ff rust nodig waren is iedereen naar huis gegaan. WIj zijn foto's gaan maken daarna ff rust en saafs met hetzelfde kleine groepje uit eten geweest!! Een super geslaagde dag!
Oh de huewelijksreis weet ik niet hoe duur dat hij was. Man heeft hem geboekt en betaald en eigenlijk nooit naar gevraagd was 2 weken Brazilië