'Verplicht' klussen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MC86, 22 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debende

debende Bekend lid

14 dec 2008
    692
    0
    0
    hillegom
    @Mamac wat goed om te horen dat de uitslag goed is!! en nu hopen dat idd er een beeb gaat plakken na de HSG!!

Hier de duivels flink doorgebroken dus we gaan weer op zoek naar het ei voor de juiste klusmomentjes!!!

2. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Vervelend is dat he, dat je opeens iets anders voelt dan anders. Ik krijg dan altijd weer hoop.
    Hopelijk betekent het goed nieuws!

3. sunshine haha ja ach hondje kan het ook niet helpen , eigen schuld eigenlijk ook wel zodra het regent vind hij dat die niet uit hoeft die ander gelukkig wel haha ...mja dan vind max oo kdat die het gewoon maar in huis mag doen en tja dat mag dus niet pff .

ben overigens vandaag wel loei chagerijnig geweest zeg bah ...kon me aan alles ergeren heerlijk !
    maar heb ook slecht geslapen vannacht om 4 uur maar warme melk gaan maken werd gek van mezelf ...hopen dat het strakjes beter gaat

ik denk dat ik dat kluspotje ook eens voor ga stellen hihi

4. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Hier niks bijzonders, zit op het wachtbankje. Voel ook niet echt wat bijzonders, af en toe een rare steek linksonderin.

Heb morgen een sollicitatiegesprek... wat zouden jullie doen? Stel ik word aangenomen en dan wat als ik snel zwanger word? Of het nu ben? Bij mijn huidige baas zit ik ook niet lekker meer in mijn vel :S
    Ik weet het echt niet meer.... ?? ??

5. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Als je nu niet lekker in je vel zit en een goed gevoel hebt over een nieuwe baan, dan zou ik het doen. Je kan niet alles uitstellen omdat je zwanger wilt worden en je weet ook niet wanneer dat zal gebeuren.
    Wij wilden eigenlijk vorige jaar december al beginnen voor een kindje, maar toen waren er ook verschillende dingen (o.a. een baan) waardoor we het uitgesteld hebben. Nu heb ik daar spijt van en zou het niet meer doen.

6. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Rianne: Spannend voor jou meis! Hoe gaat het nu met je?

@ joyce: Balen meis :(

@ leentje: Nee, ik ga nog even niet voor de kijkoperatie, maar voor de HSG. Ben je inmiddels ook ongesteld geworden..?

@ sunshine: Hihi, dank je wel meis, voor de felicitatie ;) Goed nieuws he! Hoe voel jij je vandaag? Vreemd van je borsten, maar daar kan ik over meepraten. Daar is geen pijl op te trekken! Elke maand is het anders gesteld met mijn borsten :p Hopelijk betekent het voor jou iets goeds! Ik zal blijven duimen!

@ justme: Thnx, ik hoop het ook :)

@ debende: Jij ook thnx! Ja, zou fijn zijn als de HSG een handje helpt ;) Balen van je ongi, maar goed dat je weer vooruitkijkt naar het klussen :p

@ MsRock: Hoe is je sollicitatie gegaan?? Weet je, als je gaat wachten tot je zwanger bent, sla je jezelf misschien ook voor je kop als het nog een jaar duurt.. (dat hoop ik uiteraard niet voor je hoor!!). Dus ik zou er voor gaan!

7. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Hier helaas weer ongesteld geworden vandaag. Het zat er natuurlijk al flink aan te komen..

Ik ben meteen het ziekenhuis gaan bellen voor de HSG. Ze hebben geprobeerd een afspraak te plannen. Helaas kan ik deze cyclus niet meer terecht.. Dus zijn we door gaan rekenen voor mijn volgende cyclus. Heel lastig, want het kan zo variëren! En het schijnt dus dat de röntgenfoto niet gemaakt kan worden als ik nog ongesteld ben! En het moet wel voor m’n eisprong.. Jeetje, dat zijn bij mij 3 dagen ofzo.. :( Ik heb nu wel een afspraak staan, voor 6 december. Maar omdat dat misschien te vroeg is, moet het toch verplaatst worden. Ik heb met ze afgesproken dat ik ze terugbel als ik weet wanneer mijn eisprong is, omdat de tijd daartussen altijd ongeveer hetzelfde is. Dan valt het beter te plannen. En dan maar keihard duimen dat er dan wel plek is!!

Maar goed, ik baal wel weer hoor.. Jeetje, ronde 14 alweer! Is het ons wel gegund..?

8. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    He meid, wat vervelend! Ik geef je een hele dikke digiknuffel!!!!!

9. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Mijn solligesprek is echt super gegaan!!! Ik had het grote voordeel dat mijn beste vriendin daar gewerkt heeft en ik haar nu ga vervangen (als het goed is hihi). Ze heeft in de loop der jaren al veel over mij verteld dus ik hoefde eigenlijk weinig te zeggen. Ik voelde me gelijk op mijn gemak bij hem. Dus ik ga nu duimen!!!!!

10. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@Leentje, ja pff, het is zo vermoeiend allemaal. Ik durf bijna geen hoop meer te hebben inmiddels.

@Joyce, hihi dan tref je het nu met dit weer, heb zelf al geen zin om naar buiten te gaan, laat staan de honden. Wat een hondenweer:D
    Ben je vandaag een beetje vrolijker?

@MsRock, fijn dat het goed is gegaan, wanneer hoor je of het wat wordt? Heb je nog verteld over je zwangerschapswens? Ik zit ook te twijfelen om iets anders te zoeken maar een vast contract is toch ook wel wat waard en met collega's onderling is het super gezellig.

@MamaC, pfff ronde 14, klote he?! En wat super vervelend dat je nu weer zo laat terecht kan. Kan me goed voorstellen dat je nu even goed ervan baalt, mag ook hoor! Met die snelle ei is het ook niet heel handig om wat te plannen dus, irritant zeg. Sterkte en een dikke knuffel.

@Mezelf, ja wat zal ik eens zeggen. Ik ben ontzettend moe, heb oo ME/CVS maar dit voelt anders op de een of andere manier. Nog steeds geen last van mijn borsten, erg emotioneel (vanmiddag in de auto zelfs bij een liedje op de radio, pfff) en ik weet het allemaal niet meer. Heb ook een gek gevoel links onder in mijn buik. Net of er steeds iets langs gehaald wordt, heel vreemd allemaal. Maak mezelf er ook niet echt gezelliger op :p
    We wachten wel af maar moet nog een week!!!!

Vanavond lekker bankhangen en the voice kijken!

11. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ MsRock: Dank je wel meis!! Lief van je! Wat fijn dat je sollicitatie goed ging! Ik zal meeduimen :) Dat je maar gauw een baan krijgt waar je je een stuk lekkerder bij voelt!

@ sunshine: Ja, ik baal ook echt onwijs eigenlijk! Het is zo zwaar, zowel lichamelijk (met de pijnen en kwaaltjes) als geestelijk! Ik heb net echt even flink uit moeten huilen, elke maand lijkt het zwaarder te worden.. Wat jij ook zegt: de hoop is een beetje weg.. :( Nou, ik hoop echt ontzettend voor je dat je kwaaltjes iets goeds betekenen! Ik hou je in de gaten ;) Veel plezier met bankhangen en The voice (staat hier straks ook aan :D)

12. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Thanx mamaC, soms is het gewoon ook helemaal niet makkelijk, maar ja wat doe je eraan, he?! Blijf ook janken de laatste dagen en inderdaad wat je zegt, elke maand wordt het zwaarder lijkt het wel. We willen ook zo graag en het is zo verschrikkelijk welkom. Vind het ook lastiger worden om voor anderen blij te zijn als er weer eens eentje zwanger is, maar gelukkig is dat nog van korte duur. Jij ook fijne avond hihi.

13. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    MsRock, fijn dat je gesprek goed ging! gewoon doen waar je je goed bij voelt hoor! een zwangerschap kan ook nog wel even duren, maar ook als je snel zwanger wordt kun je die functie vast prima doen. een ander doet het ook hoor!

MC, balen van je ongi! hopen dat het ZH je snel kan helpen bij je grote wens.

hier nog heerlijk op het wachtbankje en genieten van mijn welverdiende weekend!

14. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ sunshine: We blijven gewoon keihard hopen dat wij ook gauw aan de beurt mogen zijn allemaal!

@ justme: Geniet van je weekend! :)

15. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Nee, ik heb niks verteld over onze zwangerschapswens... is dat dom? Het hoeft niet weet ik, maar ben zo bang dat het lullig overkomt als ik er net werk en opeens zwanger ben. En onze wens uitstellen is geen optie, we willen zo graag een kindje. Twijfels twijfels twijfels.... Ik weet gewoon wel zeker dat ik een andere baan wil en ik wil een kindje...

16. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ MsRock: Nee, dat is echt niet dom meis! Eerder logisch! De zwangerschapswens is heel privé, iets van jullie samen, en daar hoeft niemand iets over te weten. Daarnaast kun je het niet plannen wanneer je zwanger zult worden, dus het is goed wat je gedaan hebt hoor!

17. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    je moet dat zeker niet vertellen hoor! doe ik ook niet, en daar voel ik me ook wel schuldig over. snap je twijfel wel hoor, maar door het te vertellen krijg je misschien die baan niet. en wie weet wanneer je zwanger bent, kan nog wel ff duren he. dus dit hou je lekker prive!

18. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Upje! :D

Het is zeker voor niemand klustijd momenteel? Het is hier weer rustig! ;) Is er al een klusser-van-de-maand-wedstrijd geopend? :p

19. debende

debende Bekend lid

14 dec 2008
    692
    0
    0
    hillegom
    Hier ongi net over en aangezien bij mij mijn ei pas rond cd22 komt heb ik nog wel ff de tijd.hihi

wel kreeg ik net een mailtje dat een vriendin bevallen is van hun zoontje Daan!!
    dat zal wel weer het verlangen naar weer groter maken. ook bij man lief!! dus zal wel wat makkelijker klussen worden.;) (wordt manlief weer babyverliefd!!)

20. wolkje81

wolkje81 Lid

9 aug 2010
    49
    0
    0
    12u in de week produktie maar ik ga straks thuis w
    hoi allemaal
    Ik wil graag mee schrijven. Ik ben 29 mijn vriend 32. We hebben een dochtertje van 17 maanden.
    En gaan nu voor de 2e we zijn nu met de 4e maand bezig.

Mijn vriend zoekt nogal vaak op internet allerlei dingen op hij zegt dan dat hij heeft gevonden wanneer je t beste kunt doen enzo om zwanger te worden hij zegt dat je het rond je ei elke dag het beste kunt doen. Dat is toch niet zo??? Ik weet wel dat we het bij de eerste 5 dagen voor de ei en 2 erna hebben gedaan en toen werd ik wel zwanger die maand. Maar ja ons sexleven is nu een beetje anders. Ik weet niet of ik de enige ben maar sinds mn bevalling heb ik niet zo vaak zin meer. En met de kleine erbij ben je blij als je savonds in bed ligt. Maar ja als ik dan mn ei heb om zw te worden moet je wel een beetje "verplicht" klussen vind ik. Maar ik zou het wel wat meer romantischer zien. Zodat het voor hem ook leuk is.
    Hoe zit dat bij jullie?

groetes wolkje

Deel Deze Pagina