'Verplicht' klussen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MC86, 22 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ debende: Wat leuk dat jullie vriendin is bevallen! Dat snap ik wel hoor, dat je dan echt de kriebels weer krijgt! :)

@ wolkje: Welkom hier! Ik kan je helaas niet helpen met ervaringsverhalen van sekslust na een bevalling, nog geen ervaring mee.. Maar ik kan me er wel iets bij voorstellen dat jullie seksleven daardoor ook veranderd is (en ook door de kleine in huis natuurlijk).
    Ook wij willen het verplichte klussen graag wat romantischer zien, dat is een beetje de reden dat dit topic is geopend. Dus mocht je tips hebben.. ;)

Wat betreft het klussen rond je ei: soms lees je elke dag, soms om de dag. Je moet doen waar je je goed bij voelt denk ik, en niet gaan forceren als je geen zin hebt. Uiteindelijk gaat het om een lucky shot natuurlijk ;) En dat hebben jullie bij de eerste gehad zo te lezen, leuk hoor! Succes met zwanger worden!

2. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@MamaC, hihi ja het is errug rustig hier de laatste tijd. Hoe voel jij je? Het klussen gaat voor jou weer bijna beginnen zie ik, succes!!

@Debende, wel leuk weer een kleintje erbij maar inderdaad ook weer erg confronterend en weer positief om meer te klussen :D Mijn vriendin is nu bijna 34 weken maar ligt al vanaf week 26 in het z'huis en zou eigenlijk geen kans hebben dat de baby het oveleefd. Ze is nog 3 weekjes thuis geweest en ligt nu alweer een week. Pfff, niemand had verwacht dat ze zover in de zwangerschap zou komen dus wat dat betreft, maar het is wel moeilijk.

@Wolkje, welkom, leuk een tweede. Wij hopen snel op de eerste. Je leest inderdaad heel veel verschillende verhalen en net wat MamaC zei, gewoon op je gevoel doen. Voor ons wordt het ook steeds moeilijk om de romantiek er nog in te houden dus ook ik wil heeeeeeeel graag tips.

@Hier, temp is nog steeds hoog, heb eindelijk zere borsten gekregen maar ook weer heel anders dan normaal. Zelfs met fietsen deed het net zeer, pfff, het is ook nooit goed. Ze voelen heel gespannen aan en als je eraan komt is het net of er schijven inzitten. Nou ja, ik hoop dat deze week heel snel gaat.

3. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ sunshine: Spannend! Ik hoop heel erg voor je dat het raak is deze maand :) Dan kan jij iig wel in de zomer met verlof ;)

4. sunshine81

Haha dank je wel, ik hoop het ook zooooooo erg, en jij dan volgende ronde, kan je ook nog in de zomer:p

5. annoesjka

annoesjka Lid

26 okt 2010
    80
    0
    0
    utrecht
    ben vandaag maar alvast begonnen met klussen
    heb geen zin om eerst een hele maand te wachten

6. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    dag 10 is ook een prima dag om daarmee te beginnen, dat doen wij ook! helaas (tot nu toe) nog niet succesvol, maar we hoe dan ook gaan we lekker door!

7. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ sunshine: Ik hoop het ook heeeeel erg dat ik deze ronde met je mee kan op zomerverlof :D

@ annoesjka: Waarom eerst een hele maand wachten? Ik begrijp ik je verkeerd?

Dag 10 is voor mij overigens te laat om te beginnen. Ik moet alweer bijna :p Vaak op dag 11 al mn eisprong!

8. annoesjka

annoesjka Lid

26 okt 2010
    80
    0
    0
    utrecht
    dat word door veel mensen gezegt als je net een mk heb gehad maar ik bloed niet meer dus dan kan ik gewoon weer klussen in mijn ogen

9. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    oh ja, dan is dat 10 wel wat laat he..... ik ging ff uit van mijn eigen cyclus van ei rond dag 15 :)

10. sunshine81

We blijven duimen MamaC!!!

@Annousjka, pfff, de 4e, in hoeveel tijd? Ik heb er geen ervaring mee maar ik zou gewoon je gevoel volgen.

Ook voor mij is het bijna te laat, deze ronde ei op dag 13 maar heb ook al 11 gehad en ook 18 dus geen peil op te trekken.

11. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ annoesjka: Wat vervelend dat je een miskraam hebt gehad :( Ik zou op je gevoel afgaan. Als je weer zin hebt en er klaar voor bent zou ik er lekker voor gaan!

@ justme: Haha, geeft niet! Het is voor mezelf ook even een herinnering, want ik begin gewoon steeds te laat :p Dan heb ik geen voorraadje :)

12. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ sunshine: Met zo'n onregelmatig eitje MOET je dus wel wat meer klussen.. Pff! Maar je cycli zijn wel mooi regelmatig! Is je LF dan steeds zo verschillend? Die is bij mij dan juist weer mooi gelijk :)

Maar goed, we hebben het nog maar even niet over jouw eitje hoor, eerst maar eens niet ongesteld worden over een week! :D

13. annoesjka

annoesjka Lid

26 okt 2010
    80
    0
    0
    utrecht
    die mk zijn verspreid over een hele lange periode
    de eerste met 18 jaar
    met 22 jaar een gezonde dochter
    met 25 jaar de 2de mk
    met 28 jaar een gezonde jongen
    met 32 jaar 3de mk
    en nu vorige week met 36 jaar 4de mk
    maar die mk kan ook goed al eerder geweest zijn en dat ik in oktober gewoon positief heb getest omdat er nog hcg in mijn urine zat
    maar vanaf 4 november weet ik dat er geen hcg meer in mijn bloed zat dat heeft de huisarts beverstigd dus vandaar dat ik die datum aanhou van mijn mk

en mijn gevoel zegt dat ik er zeker weer voor ga ga gewoon deze week om de dag klussen en dan moet het gewoon wel raak zijn want mijn cycles is de ene maand 30 dagen en de andere maand 31 dagen

14. sunshine81

Pfff, gelukkig heb je al twee kindjes, ipv 4mk achter elkaar. Hopelijk snel een plakbeebje voor jou!

@MamaC, ja pfff klussen! Gelukkig is het goed aan mijn temp te zien, scheelt weer twijfelen of ie wel of niet is geweest. Maarre... inderdaad geen ei meer voor mij hopelijk:D
    Enne..... hup aan de klus jij! Of ben je nog ongi? Dan is het niet zo lekker:p

15. annoesjka

annoesjka Lid

26 okt 2010
    80
    0
    0
    utrecht
    ik duim voor jullie hoor

16. Eva Nina

Eva Nina Lid

8 nov 2010
    23
    0
    0
    Wat leuk om hier te kijken (ik ben sinds net nieuw ;)
    Hier worden echt dingen besproken die ik me allemaal afvraag!
    Op internet lees ik allemaal dingen dat je inderdaad om de dag het beste sex kan hebben (niet elke dag) in je vruchtbare periode omdat je anders lui zaad krijgt?? :( En dat je na het "klussen" met je billen op een kussen een tijdje het beste kan liggen zodat de zwaartekracht een handje helpt?!
    Maar grotendeels fabels denk ik?

Liefs!

17. sunshine81

Thnx Annoesjka!

@Eva Nina, hahaha op een gegeven moment ga je alles uit proberen maar zie mijn onderschrift, niks heeft nog geholpen.
    Hoe lang ben je gestopt met de pil?

18. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ annoesjka: Veel succes met klussen voor deze ronde! Ik duim ook voor jou, voor een plakbeeb!

@ sunshine: Ik ben nog hartstikke ongi idd.. Pff! :p Maar over een paar dagen ga ik gewoon al beginnen hoor!

@ Eva Nina: Welkom hier! Hier nog iemand die ook alles al geprobeerd heeft, maar helaas heeft nog niks geholpen.. Over lui zaad gesproken: zaad wordt niet zo snel lui hoor! Wel is het goed om minimaal 1x in de week klaar te komen voor de man, maar in de klusweek klus je toch vaker dan dat :p

19. annoesjka

annoesjka Lid

26 okt 2010
    80
    0
    0
    utrecht
    ik heb geen moeite met klussen hoor hahaha is 1 van mijn hobby's
    doe het alleen te weinig (1 a 2 x per week) maar dat krijg je met een LAT-relatie maar heb al gezegt dat ie deze week maar ff wat vaker moet komen hahaha

blijven liggen na het klussen doe ik eigenlijk nooit en ook niet om de dag klussen

misschien dat ik het wel ga doen als het niet binnen het half jaar lukt maar begin nu dus pas weer met ronde 1 na de mk

20. debende

debende Bekend lid

14 dec 2008
    692
    0
    0
    hillegom
    Hé dames
    wat is het hier stil geworden?!

@MamaC is er al wat meer duidelijkheid voor je?

hier gister gestart met de teunisbloemolie. kijken of we de cyclus iets korter en reglmatiger kunnen krijgen?!
    Blijkt ook ngoed te zijn voor je bloedsommloop en dus ook voor je energie. Wie weet heb ik dan nog wat extra enerhie om te klussen!!!:D

Deel Deze Pagina