haha leuk topic. hier een vrouw met een heel lange cyclus(54 dagen) weet dus niet wanner mijn ei er is precies. Ik had vroeger heel regelmatig (voor de nuvaring) Ik weet dus niet precies wanneer te klussen, maar neem een tijd van 2 weken waarin we om de dag vrijen en echt ik heb er nog zin in ook! Ik heb ook zon lieve man!
msrock, zeg dat wel!! hou je het zolang vol denk je? of gooi je er dit weekend al een testje tegenaan?? @childwish, misschien zijn ovu testen wat voor je? die van zwanger en kids zijn goed en goedkoop. misschien dat je daarmee je ei ook kunt voelen (dwz dat je misschien je ei altijd wel voelt maar nu ff kunt checken)
Helaas, we zijn weer een ronde verder, begin de hoop een beetje te verliezen. Nou ja, van de week de ha maar eens bellen.
@ sunshine: Ohh, balen meid!! @ hier: Ik ben iets minder op het forum te vinden i.v.m. moeilijke tijd (jaar geleden heeft schoonzus na haar zwangerschap haar kleintje verloren van 2 weken oud..) dus het is voor mij een beetje dubbel om veel met zwanger worden bezig te zijn nu. Ik heb in principe een afspraak staan in het ziekenhuis, maar de kans is groot dat die verzet moet worden omdat ik dan nog ongesteld ben.. Nou ja, we blijven gewoon maar weer zo goed mogelijk klussen he
Oh wat erg MamaC, kan me voorstellen dat het wel heel dichtbij komt zo ja, pfff. Niemand wil dat mee maken. Ook ik ben wat minder afwezig, het wordt steeds moelijker om positief te blijven. Succes en een dikke knuffel
Dank je wel, sunshine! Ja, het was een hele moeilijke periode vorig jaar en moet er nu weer zoveel aan denken. Hebben gisteren nichtjes 1e verjaardag gevierd, soort van.. En ik merk inderdaad ook dat het steeds moeilijker blijft om nog hoop te houden dat het allemaal kan.. Naar is dat he? Nou, dikke knuf terug en PB me maar als je me nodig hebt of wat kwijt wil hoor
MC en sunshine, hele dikke knuf van mij, hebben jullie volgens mij wel even gebruiken! heb net pendel gehad, feb 2011, nog even tijd om te oefenen dus