'Verplicht' klussen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MC86, 22 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Hier hebben we geen last van het verplichte klussen. We genieten er gelukkig nog steeds van. Dus we vrijen omdat we het lekker vinden en van elkaar genieten.. En voor de kleine telt het dan natuurlijk ook mee ;) Maar als we geen zin hebben doen we het ook zeer zeker niet.

2. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Ja het ligt echt daaraan. ze zwemmen niet zo hard, dus ze hebben wat hulp nodig haha. bij mij is alles perfect gelukkig, dat scheelt alweer ;)
    hopelijk in januari beginnen met een behandeling.
    ja het verplichte is er af, dus die pot zou nu wel langzaam gaan whaha :p

3. Wijfie79

Wijfie79 Actief lid

15 okt 2010
    208
    1
    0
    Zuid-Holland
    @Engeltje: Ik zie net dat jullie gestopt zijn met roken, proficiat! :)

4. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @engeltje: veel succes met het stoppen, gebruiken jullie hulpmiddelen of gaan jullie cold turkey? Ben zelf 2 jr terug gestopt en het kan moeilijk zijn, maar het is het helemaal waard!

5. Engeltje1

Dank jullie wel :D

ik gebruik geen hulpmiddel en het gaat me goed af moet ik zeggen na 12 jaar gerookt te hebben!
    hubbie gebruikt wel Niquitin zuigtabletten.

je moet wat opgeven he als je je droom wilt waarmaken :)

6. Cindell

Cindell Actief lid

20 okt 2010
    359
    0
    0
    pas afgestudeerd aan avondschool als grafisch vorm
    België, Limburg
    Inderdaad een dikke proficiat engeltje! Zeker cold turkey stoppen is niet makkelijk. zelf ben ik 30 juni gestopt, vriendlief hield het maar 2 weken vol. Maar inderdaad, voor je droom doe je alles, toch?

Liefs

7. Engeltje1

Dank je wel Cindell, ik heb er echt alles voor over :)
    Ook goed van jou zeg! en volhouden he!

het is ook fijn dat je haren en kleding niet meer zo stinkt...
    Nu geniet ik van mn wasmiddel haha :p

8. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Engeltje: Wat goed zeg, dat het jullie lukt om te stoppen met roken! En heel fijn idd dat er met jou niks mis is, alleen vriendlief z'n zaadjes even een stukje op weg duwen dus.. :p Hopelijk mag het gauw raak zijn voor jullie hoor!

@ hier: Gisteravond laat heb ik echt heel erg veel last van m'n eisprong gehad. We zaten op een verjaardag en ik heb me echt zo moeten inhouden om daar niet kreunend in elkaar te duiken! Toen we weer buiten stonden mocht ik er even aan toegeven en sprongen de tranen me in de ogen, kon ik bijna niet meer lopen (en toen nog een uur naar huis rijden...) Jullie kunnen je dus wel voorstellen dat het 'geplande klusavontuur' als een ontzettende verplichting voelde. Maar ik wilde het per se, omdat ik bang zou zijn dat het vanmorgen te laat was geweest.. Maar goed, gelukkig is het nog wel gelukt, om de pijnen heen! En nu maar weer wachten he.. ;)

9. Wijfie79

Wijfie79 Actief lid

15 okt 2010
    208
    1
    0
    Zuid-Holland
    @MC: Wat knap/stoer van je dat je het toch hebt doorgezet! Kan me voorstellen dat het niet makkelijk was, dus petje af!!! Hopelijk werpt het vruchten af!!! :)

10. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @MC: Jeetje, heb jij er altijd zo'n last van? Dat lijkt me echt naar... Ik voel het de ene keer wel en de andere niet, gelukkig heel weinig last van. Voordeel is natuurlijk wel dat je weet wanneer het zover is...:)

11. Pina

Pina Actief lid

22 nov 2006
    467
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Zuid-Holland
    Wij zijn inmiddels alweer bijna 20 rondes verder en iedere maand gaat het, ondanks goede voornemens, toch een beetje fout met ons vrij-schema.

Direct nadat mijn menstruatie is gestopt hebben we allebei erg veel zin en doen we het vaak iedere dag. Dat duurt tot aan de eisprong zoals die in mijn banner staat aangegeven.
    Ik voel ook heel duidelijk iets rond die tijd, maar ik heb nog nooit van die testen gebruikt, dus zeker weten doe ik het niet.

Vlak nadat ik dan mijn eisprong denk te hebben gevoeld lijkt mijn lichaam er weer genoeg van te hebben. Geestelijk wil ik dan nog steeds graag vrijen, maar lichamelijk gaat dat niet echt lekker meer.
    Ik word bijna niet meer vochtig, waardoor ik enorm baal en daardoor ook zwaar geirriteerd raak i.p.v. opgewonden. Die week is de frequentie dan ook duidelijk een stuk minder. De week voor mijn menstruatie gaat het meestal weer prima.

Eigenlijk zou ik dus heel graag om de dag ( i.p.v. iedere dag) willen vrijen en dan voor de zekerheid ook in die tweede week na mijn menstruatie. Maar dat voelt allemaal zo tegennatuurlijk dat ik er iedere keer toch niet aan begin, stom he?! Voor mijn vriend maakt het niet uit, die heeft altijd wel zin en heeft gelukkig helemaal geen last van prestatie-druk. Als ik zeg dat ik mijn eisprong denk te voelen, rent hij al naar een geschikt plekje :p.

Hoe remmen jullie af terwijl je allebei zin hebt en spaar je je krachten en zijn zaadjes voor de tweede week?

Groetjes Pina

12. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Pina: Wij hebben dat probleem niet zo, want ik heb meestal alleen heel veel zin rondom mijn eisprong. Dan doen we het vaak ook elke dag. Ik hoor zoveel verschillende dingen over om de dag of elke dag... Ik ga er maar vanuit dat het niet heel erg is om het elke dag te doen. Ik zou dus je gevoel volgen en gewoon vrijen wanneer je er zin hebt!

13. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Wij remmen hier niet af.. Als we zin hebben klussen we is. Of dat nou 7 keer per week is of 4. We laten al veel maar het van elkaar genieten ga ik echt niet afremmen !

14. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Wijfie: Thanks! Was idd zeker niet makkelijk, maar we hebben er deze maand wel weer alles aan gedaan.. ;)

@ Femke: Ik voel mijn eisprong eigenlijk altijd wel. 2 rondes heb ik hem niet gevoeld, toen was ik er ook niet zo mee bezig, maar dat was ook in de zomer, toen voelde ik hem sowieso minder. Vorig jaar toen het koud was buiten lag ik ook krom op de bank van de pijn. En gisteren was ie dus weer als vanouds! Pff! Nou ja, wel een extra bevestiging naast de ovulatietestjes idd :p

@ Pina: Ik herken wel wat je schrijft: na mijn eisprong daalt mijn libido ook weer gigantisch, maar op zich is dat natuur he. Dat zal dan ook wel een teken zijn dat je lichaam geen zaadjes nodig heeft :p Ik merk het ook altijd aan mijn afscheiding: die wordt dan weer dikker. Dan hoef ik ook echt niet meer :)
    Ik zou inderdaad ook niet afremmen hoor. Als je zin hebt, heb je zin, en dan moet je daar lekker gebruik van maken :) Wij hebben 2 rondes geleden (toevallig tijdens onze vakantie) zo superveel geklust dat er maar weinig zaadjes overgebleven moeten zijn, maar we hebben toen zo van elkaar kunnen genieten doordat we even lekker weg waren! Overigens heb ik het idee dat er deze ronde toen ook wel iets heeft gezeten, vanwege klachtjes en hele lichte testjes.
    Veel succes met zwanger worden ook voor jou! Hopelijk mag het gauw raak zijn!

15. Engeltje1

@ MC, haha ja ze hebben wat hulp nodig, maar heb er de volste vertrouwen in :D Niet roken gaat nog steeds geweldig :D

Echt *** dat je zoveel pijn hebt zegt, maar dan weet je wel je moment. ik hoop echt voor je dat het nu raak is, want je bent dus wel op tijd geweest ;) ik ga voor je duimen meis.

Je moet indd ook van elkaar blijven genieten, dus heb je zin, dan gewoon doen :D

16. Rianne88

Rianne88 Actief lid

23 jun 2010
    259
    0
    0
    In het begin was het hier ook echt moeten van mijn kant. Maar nu we langer bezig zijn heb ik het gevoel weer terug wat ik voor die tijd ook altijd had. We klussen wanneer we zin hebben. Dat is eigenlijk best wel vaak. Wij komen makkelijk op 3x per week. Alleen om de dag wil nog niet echt lukken maar dat maakt ook niet uit. Tijdens mijn vruchtbare dagen heb ik altijd wel zin. Dit maakt het ook wel makkelijker.

Je moet echt van elkaar blijven genieten. Dat hebben wij wel geleerd!!!

17. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Engeltje: Thanks meis, voor het duimen :) Ik duim ook voor jullie en moedig de zaadjes vanaf hier aan, hihi ;)

@ Rianne: Fijn dat jullie het moeten los hebben kunnen laten! Vind ik knap hoor :) En je moet inderdaad zeker van elkaar blijven genieten!

18. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Hey meiden,

Wat een herkenbare verhalen zeg. Ik moet zeggen dat ik momenteel alleen nog zin heb ronde mijn eisprong. We klussen netjes om de dag vanaf dag 10, en dat is dinsdag haha. Na mijn ei heb ik zo ontzettend last van mijn borsten dat ernaar kijken al pijn doet en dan heb ik echt geen zin meer, pfff. Was het soms maar wat makkelijker. De humor hebben we gelukkig nog wel regelmatig, dat spaarpotje zal ik ok eens voorstellen haha.

Het beste is inderdaad om na je man te komen en dan de volgende ochtend ofzo zelf nog een keer te komen, de volgende dag weer samen enz. De zaadjes hebben meer kans om aan te sterken als het om de dag gebeurd en weer niet te lang ertussenin. Dit heb ik ook maar gelezen en gehoord hoor dus of het echt zo is weet ik niet.

19. Rianne88

Rianne88 Actief lid

23 jun 2010
    259
    0
    0
    Ik weet niet of dat echt zo is. Je hoeft tenslotte maar 1 x raak te hebben. Helaas weet je nooit wanneer haha.

Gister mijn ei gehad. Volgens mij heb ik hem voor het eerst gevoeld! Deze kans hebben we natuurlijk weer benut nu is het afwachten. Temp was mooi hoog vanmorgen.

20. Rianne88

Rianne88 Actief lid

23 jun 2010
    259
    0
    0
    Ja wij hebben goed kunnen klussen deze maand. Maar het is voor het eerst sinds 20 rondes dat ik mijn ei heb gevoeld! Dus vind het al heel wat. Begin van de cyclus om de dag geklust en in de weekenden wanneer we zin hadden. Meestal elke dag wel, rond de eisprong ook. Vanavond nog maar een keertje voor de zekerheid.

@all: klussen jullie alleen in de ochtend of avond of beide? Wij dus alleen in de avond zou dit een probleem kunnen zijn?

Leuk idee voor het spaarpotje. Denk dat die van ons dan goed gevuld zal zijn haha. Wij doen het nog al vaak.

Deel Deze Pagina