'Verplicht' klussen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MC86, 22 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doosje31

Doosje31 Actief lid

12 okt 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha mijn spaarpot zit ook al vol nu..... duss ;)
    Maar goed, maakt toch niet uit wanneer je seks hebt??
    Of toch wel?

En ik heb geen idee of ik mijn ei voel, als het goed is morgen volgens calculator hiero, maar heb nu een heel vaag streepje op ovu vandaag, is dat genoeg of moet er een dikke streep staan. Klussen er goed op los :D

2. Rianne88

Rianne88 Actief lid

23 jun 2010
    259
    0
    0
    Volgens mij niet. Wij redden het niet om smorgens seks te hebben.

Je streep op de ovu test moet heel donker zijn ( goed positief ) anders is het eitje nog in aantocht volgens mij. Maar het is niet verkeerd om nu al sex te hebben.

3. mamatien

mamatien Niet meer actief

Wat leuk dit topic!
    Wij zijn nu een jaar bezig en af en toe is het ook wel 'moeten'. Wij merken dat humor echt belangrijk is tijdens het 'moeten'. Wij maken er altijd een geintje over 'is het voor de lol of is het verplicht'. Meestal werkt dit wel! :)

4. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij doen het allebei, 's ochtends en 's avonds, maar dat maakt volgens mij helemaal niets uit...

En wij maken er idd ook wel grapjes over, dat helpt.

5. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    's Ochtends klussen (door de week)gaat bij ons echt niet lukken, al zou het wel eens handig zijn. Maar om 6.00 uur heb ik helemaal geen zin :$.

Misschien moet ik een afspraak gaan maken met mijn eitjes: alleen nog springen in het weekend! :D

6. Femke11

Femke11 Fanatiek lid

21 jul 2010
    2.055
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha, dat doen ze vast wel!:D

Nee, zes uur vindt ik ook te vroeg.;) Mannetje heeft wisselende diensten en ik kan wel eens later beginnen, dus dan is het rond 8 uur, mijn favoriet moet ik zeggen. En natuurlijk Lazy Sunday Morning....

7. mamatien

volgens mij maakt het idd niet uit hoor, savonds of sochtend, zaad houdt het wel even vol! Doordeweeks sochtends.. pff he ik moet er niet aan denken haha!

8. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Haha doordeweeks 's ochtends, nee hoor hier ook niet, manlief staat om 6.15u op, dan draai ik me nog mooi een keer om. Volgens mij maakt het niet uit.

Dat is een goeie Leentje, even een afspraak maken. Denk dat mijn ei alweer gaat komen, wel vroeg weer, zit nu op dag 9.

@mamavanC, inderdaad wat grappig zeg, allebei in ronde 13, gebeurt niet zo vaak. Maar ik zie dat jij hulp hebt gevraagd aangezien je deze week de uitslag krijgt van het bloedonderzoek. En ik zie 2* staan, balen zeg, was dat vroeg?
    Wij proberen het nog 1 ronde en als het nu niet goed is dan ga ik ook bellen, geduld raakt nu toch wel erg op.

9. debende

debende Bekend lid

14 dec 2008
    692
    0
    0
    hillegom
    Daar zijn we weer!!!

ik heb net ff 8 pagina's teruggezlezen, was ik ff zoet mee.

hier spaarpotje nog steeds erg in trek om de humor erin te houden!!

sochtends is hier vaak ook geen optie vanwege de kids. als we eens geluk hebben slapen ze wel langer uit hoor en maken we daar ook wel gebruik van. Maar savonds is hier toch wel favoriet!!

Nou hebben we wel vorige week een dubbelzinnige klusweek achter de rug. We hebben de woonkamer geschildert en aan de *klus gehouden.
    Het samen bereiken van zo'n grote opknapbeurt (van de woonkamer) heeft ons wel weer dichter bij elkaar gebracht!!!

10. mamatien

Zoo net verplicht geklust haha. Ik had gister + test dus hij wist dat het vandaag weer 'moest'. Hij kwam om 19.15 thuis, we moesten nog eten en hij moest om 20.00u op de voetbaltraining zijn haha, weinig tijd dus :p

Ik hoorde hem thuiskomen, dus had voor de gein private space opgezet van digitenne. Was 1 vrouw met 2 mannen met heeeeeeele grote piemels.. Nou we hadden meteen weer lol..

Dus nog een ideetje, 10 sec kijken en je hebt meteen lol samen :p

11. debende

debende Bekend lid

14 dec 2008
    692
    0
    0
    hillegom
    #71 debende, 25 okt 2010
    Laatst bewerkt: 25 okt 2010
    Zo mannetje ook maar ff kietelen.
    wordt woensdag geopereerd aan mijn knie, daarna zal er wel niet veel van komen. ff chanteren met de spaarpot!;)

12. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Hihi gezellige avondjes. Hier ook maar even iemand overhalen, alleen heeft hij bereikbaarheidsdienst dus kan elk moment opgeroepen worden, hihi is ook best lachuh. Zit pas op dag 9 maar heb een gevoel dat mijn ei al komt, pff, zo snel, nou ja dan ook weer snel NOD haha.

Fijne avond meiden:p

13. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Heerlijk druk geweest hier! Leuk!

@ Rianne: Haha, dan moeten jullie ook maar voor een spaarpotje gaan ;)

Wij klussen soms 's ochtends, soms 's avonds. Ligt eraan wat voor dag het is ;) 's Ochtends kan bij ons alleen in het weekend (want ook ik heb om 7:00 nog geen zin ;)) Lijkt me niet dat het een probleem is als je alleen 's avonds klust hoor! Ik heb wel eens gelezen dat de zaadkwaliteit 's morgens op z'n best is, maar geen idee of het waar is..

@ Doosje: Je ovulatietest is pas positief als de 2e streep even donker is als de 1e. Dus nog even doortesten en vooral doorklussen! ;)

@ mamatien: Hahaha, ik lees je verhaal, wat een lol! :D

@ nana: Lastige situatie inderdaad.. Maar hee, misschien een idee: een spaarpotje? ;) Hahah! Balen dat je in ronde 9 zit, maar houd moed meis!

@ leentje: Haha, ja! Laten we zo'n afspraak maken met onze eitjes, goed idee :D

@ sunshine: Ik ben in juni al in het ziekenhuis geweest, omdat ik elke dag buikpijn heb sinds het stoppen met de pil.. Vandaar dat we nu ook de onderzoeken in gaan. De gyn vermoedt dat het om endometriose gaat, best balen! Maar inmiddels raakt mijn geduld ook een beetje op hoor :) Ik wil veel liever zwanger worden dan dat ze me van die buikpijn afhelpen!

En die 2 *, dat zijn de rondes waarvan ik vermoed dat er iets heeft gezeten, heel erg pril. Vanwege hele licht positieve testjes, klachtjes en mini-bloedinkjes een week voor NOD (innesteling denk ik..) Maar goed, stelt op zich niet zoveel voor denk ik, omdat het dus ook zo onwijs pril was.. Terecht dat jullie ook voor onderzoeken willen gaan hoor! Veel succes ermee vast! (Maar hopelijk hoeft het natuurlijk niet meer :))

@ debende: Leuk dat je ook weer meekletst! En ook een goede tip van je: Samen leuke dingen doen :) Alvast veel succes met de operatie!

14. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Hier zijn we 'gelukkig' even uitgeklust.. Haha! Erg he? Eitje is duidelijk geweest en we hebben er alles aan gedaan. Alleen is het misschien slim als ik volgende maand wat eerder begin met klussen, eitje komt gewoon erg vroeg (dag 11!). Maar ja, als ik dag 7 nog druk aan de ongi ben, dan ga ik ook niet klussen :) Toch wel lastig soms, zo'n korte cyclus ;)

15. germar

germar Bekend lid

30 nov 2008
    587
    0
    0
    Vanaf wanneer klussen jullie dan, als je ongest over is.. hoeveel dagen erna? IK heb gelezen dat je t beste vanaf cd 10 tot cd 20 kunt klussen..

16. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Lijkt me idd heel lastig zo'n korte cyclus. Hoe snel na je laatste dag menstruatie heb je dan je ei?

17. mamatien

Dagen dat je het beste kan klussen hangt van je eisprong af.. Mijn eisprong is pas op dag 21.. dus op dag 10 hoef ik nog niet te klussen... Daarentegen hoeft bijv. mamacharlotte na dag 15 al niet meer te klussen, dan moet ik nog beginnen ;)

18. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ germar: Idd, wat mamatien zegt: voor mij heeft het weinig zin om na dag 13/14 nog te klussen.. En als ik pas op dag 10 begin ben ik eigenlijk te laat. Nog niet echt te laat, maar voor een voorraadje is het beter als ik al wat eerder begin.

@ leentje: Het verschilt echt per maand hoelang mijn menstruatie duurt. Maar meestal heb ik op dag 6 of 7 het laatste bruinverlies. Maar dan moet ik dus eigenlijk alweer aan de klus zijn ;)

Deze maand hebben we alleen op dag 10 en dag 11 geklust (op dag 11 had ik 's avonds mn ei). Best weinig, maar het kan genoeg zijn :D Dus we wachten af!

19. Doosje31

Doosje31 Actief lid

12 okt 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ook volgas ant klussuh zeg maar :D
    Volgens calculator vandaag ei, maarre volgens ovu testen niks ??? :(
    Snap er niks van....
    Er staat een heeeel vaag roze streepje, moet je goed kijken, maar hij staat er wel. Deze moet knalroze zijn of niet :(

Gister niet geklust, zat en zon wel....
    Hoop het !!

20. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Doosje: Nog even doortesten meid.. Een heel licht roze streepje zegt helaas niks. Sommige meiden hebben dat de hele maand door. En het zegt ook niks over de volgende dag bijvoorbeeld. Een ovulatietest kan namelijk van de ene op de andere dag knallend positief zijn! Een bekend fabeltje bij ovulatietesten is dat ze elke dag donkerder moeten worden, dat is niet waar! Gewoon nog even doortesten, en hij kan morgen dus knallen.

Ga overigens ook niet al teveel uit van de calculator. Dit is een ideaalbeeld van een cyclus van 28 dagen met een eisprong op dag 14. Bijna niemand heeft dit :)

Deel Deze Pagina