'Verplicht' klussen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MC86, 22 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debende

debende Bekend lid

14 dec 2008
    692
    0
    0
    hillegom
    @MamaC we lopen ongeveer gelijk.

hier ook de kriebels. kijk maar naar mijn kaartje. lijkt een innestelingsdip gehad te hebben. ziet er hoopvol uit iig.

hopelijk hebben we beide een posi-test aan het eind van de week!!!!

2. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ debende: Wat een mooi kaartje, zeg! Ik hoop het voor je! :)

Ik heb zelf niet zo heel veel hoop deze maand, maar goed, dat is een beetje standaard geworden.. ;)

3. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@MamaC, nee hoor geef de hoop niet op. Zonder hoop ben je nergens toch? Soms is het gewoon vervelend maar ja, daar zullen we aan moeten wennen! Oh ik ga heel hard duimen, wat gaat dat snel in een keer zeg, we waren nog samen ongi. Ik hoop deze keer dat je gevoel het verkeerd heeft:p

@Debende, super kaartje zeg, laten we hopen dat het positief is, ik duim ook voor jou hoor. Roze willen we zien!

@Me, hier voel ik me een beetje gek en waarom? Heb donderdag mijn ei gehad en normaal altijd de dag erna ontzettend zere (.)(.) en vooral de tepels en nu helemaal nergens last van, mmm. Kan wel om elk dingetje janken maar dat kan toch nooit nu al?

Nog even een vraagje, ik ben bezig geweest om mijn tempkaartje van FF in mijn handtekening te zetten maar, grrrr, krijg het niet voor elkaar. Weten jullie hoe ik dat doe?

4. Doosje31

Doosje31 Actief lid

12 okt 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier zaterdag en zondag weer vaag roze streepje op ovu testen... Raar. Daarvoor wit en rond ei ook licht streepje, en nu weer? Hoe kan dat nou weer? Volgens calculator hier gister innesteldag. Heeft dat er wat mee te maken? Heb ook, sorry, beetje bah, mega veel witte afscheiding in slip. Vanaf vrijdag of donderdag al, vandaag iets minder HELP en nu??

5. sunshine81

Hey Doosje, sorry ik weet het niet. Toen ik ovu-testen gebruikte had ik tijdens mijn ei altijd een dikke roze streep, net zoals de controle-streep. Ik testte dan nog 2 dagen en daarna niet meer.
    Wanneer had je je ei?

6. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ sunshine: Gelukkig, hoop is idd belangrijk! Thanks voor het duimen, lief van je! Hoop natuurlijk ook dat mn gevoel het verkeerd heeft :p
    Raar dat je nu geen last hebt van je (.)(.)'s.. Weet je wat bij mij zo vreemd is? Als ik links mijn eispong heb, heb ik tussen mijn ei en NOD altijd hele gevoelige tepels. Maar als ik rechts mijn ei heb, voel ik niks! Daar snap ik ook nooit wat van.. Ik heb nu ook nergens last van! Met FF kan ik je niet verder helpen helaas..

@ Doosje: Wat raar.. Heb je wel elke dag getest? Want anders heb je je piek gewoon gemist denk ik.. Maar nogmaals: ik zou niet al teveel vasthouden aan die calculator. Het is slechts een schatting.
    Trouwens, als je echt megaveel witte afscheiding hebt, zou het best kunnen zijn dat je eitje al geweest is. Dat is voor mij namelijk altijd een standaard iets tussen ei en NOD.

7. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    geen ervaring mee doosje, ik heb alleen ovu testen gebruikt rond mijn ei.

MC, wat hebben wij vrouwen toch een raar lijf he! om gek van te worden af en toe....

8. sunshine81

Raar he MamaC, alleen ik voel mijn ei nooit dus dat zou ik niet weten. Wel jammer. Ik ben benieuwd, we wachten maar weer eens af, pfff.

9. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Nou he.. Haha! :p

10. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ja.. Dat afwachten altijd.. Pff! En dan valt het bij mij nog mee, met die korte cycli van mij! Maar toch.. ik ben nu wel weer benieuwd hoor, of deze ronde nog wat gaat brengen! ;)

11. sunshine81

Zou toch wel een keer leuk zijn in de 13e ronde he?! Het wordt hoog tijd. Zijn we lekker in de zomer met verlof hihi.

12. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Nou, inderdaad he! We blijven keihard duimen! :D

13. sunshine81

Hebben jullie zin om te lachen?

Ik was heel erg moe en last van mijn rug dus manlief had het bubbelbad vol laten lopen (heerlijk). Ik heerlijk gebubbeld en wat gelezen, ik denk ik ga eruit, willen de bubbels gewoon NIET meer uit. Hihihi ik manlief roepen, die zat beneden, maar ja hoort natuurlijk niks door die bubbels. Eindelijk gelukt, hij kreeg het ook niet voorelkaar en ik zat nog steeds in bad hihi. De stroom er maar af gehaald en er weer op gedaan, maar helaas de bubbels gingen gewoon weer aan. Ik mijn vader bellen HELP, zegt ie laat hem even leeg lopen want er zit een beveiliging op. Nou ja prima, kan het echt zo simpel zijn?:p Niet dus, we hebben een groot waterbalet gehad want nu spoot het echt alle kanten uit, de gang lag ook vol met water dus zag het al voor me, nieuwe vloer enz. Nu maar de stroom eraf gelaten en de hele boel gedweild, pffff, zijn 1,5 uur verder. Morgen maar even de badkamerboer bellen. En wij maar hopen op een rustig avondje whahahaha:D

14. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    hilarisch!!:D:D:D is de gang ook weer gedweild!

hier lekker op de bank na een uurtje lekker sporten, low impact maar daarom niet minder impact :$ dat wordt spierpijn ;)

15. sunshine81

Hihi ja alles is weer droog en maar hopen dat dat ook geldt voor onder het laminaat:p

Lekker is dat soms he, sporten, heb je morgen in ieder geval het gevoel dat je wat gedaan hebt.

16. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ sunshine: Hahah, met zulke belevingen gaat de wachttijd lekker snel toch ;) Is het allemaal alweer opgeruimd?

@ justme: Succes met de spierpijn vast ;)

@ MsRock: Tuurlijk, welkom! :D
    Volgens mij is het inderdaad zo dat het helpt als je vlak na de man klaarkomt. De zaadjes hebben volgens mij namelijk ook maar 10 minuten nodig om omhoog te zwemmen! Dus volgende dag zou niet meer zoveel zin hebben. Veel succes met zwanger worden!

@ hier: Shit hee, vandaag bruinverlies begonnen.. Dat betekent voor mij altijd game over.. Over 2/3 dagen zal het gaan doorzetten :(

17. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    @Charlotte, balen van dat bruinverlies! :( Het voelt altijd zo *** als je ongi wordt he?!...

Uhu.. ik doe dat altijd vlak na de vrijpartij... ik hoop dat het snel zijn werk gedaan heeft haha... :)

18. hoi hoi

mag ik hier ook meekletsen ?
    heb het 1 en ander gelezen en over mannen die met 1 knip in de vinger willen ...
    euhm hier ben ik degene die toch echt wel dagelijks de zin erin heeft en hij niet haha

hij moet er elke ochtend om 5 uur uit en is laat thuis en heeft er dan dus geen zin in ...
    maar goed in de meest vruchtbare dagen dan kan ik hem wel porren hahah

Alleen vaak als ik een keer geen zin heb heeft hij het wel vaag!!
    ik hou alleen niet van het voorspel knuffeln ect en hij juist weer wel dus dat doen we dan maar om en om enne keer wel andere keer niet haha

Tja je moet wat

19. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ja ik ken het ook wel. Sinds ik met de pil gestopt ben heb ik ook vaker zin nu, voorheen was mijn man dat altijd. Hij is zo vaak weg en druk met zijn werk dat het er vaak bij inschiet. En als hij dan thuis is en ik zit in de vruchtbare periode, dan krijgen we zo'n verplicht gevoel en dat is niet goed natuurlijk. Maar we maken er altijd wat leuks van haha! Niet zomaar hup hup zeg maar... we proberen te blijven genieten...

20. aja genieten doen we ook wel en we maken het ook leuk haha als hij geen zin heeft zorg ik er wel voor dat hij het wel heeft haha
    dit was ook al voordat we bezig waren voor een kindje hoor haha
    maar toch .... ik vind het wel lachen zo hij moet gewoon even wat vaker ik meld hem dan ook dat een kindje niet vanzelf naar binnen wandelt maar dat die er ook echt wat voor moet doen .

Deze maand had ik al ong moeten zijn maar werd het niet 3 testen negatief ...ik huh maar ik was vergeten mijn inr te prikken (lees geen zin) en die was veel te laag haha 1.5 ipv 2.5 3.5 dus denk vanavond even extra bloedverdunners erin gooien en dan snel ongesteld en dan mijn cyclus weer berekenen pff

Deel Deze Pagina