'Verplicht' klussen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MC86, 22 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debende

debende Bekend lid

14 dec 2008
    692
    0
    0
    hillegom
    @mamac niet leuk dat je ongi eraan komt!! Wel handig dat het zich al 2-3 dagen van te voren zich aankondigt!!

Hier temp ook weer gedaald helaas, dus het zit er hier ook niet in deze ronde, Baluh!

Dan maar weer het spaarpotje op het nachtkastje gaan zetten!!

2. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

@MamaC, oh nee balen zeg, heb nog wel zo geduimd. We hadden toch een afspraak?! (Samen met verlof in de zomer)

Hihi ja alles is opgeruimd inmiddels maar het probleem is nog niet opgelost. De badkamer is nog geen 3 jaar oud dus heb de badkamerboer?? maar gebeld. Ik word zo terug gebeld als het goed is en dan moeten we het nog oplossen. Ben bang dat er tegels uit gesloopt moeten worden, nou ja we zien wel.

@Debende, hopelijk zet het niet door en gaat je temp snel weer omhoog.

@nieuwe meiden, welkom!!!

3. sunshine jeetje lekker hoor denk je een ontspannen bubbelritje te hebben heb je dit gheghe

4. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Joyce: Ook welkom!

Bruinverlies heeft gelukkig nog niet doorgezet hier. Maar de ongi zal gauw komen.. Morgen bel ik het ziekenhuis voor de 2e uitslag, en als ik weer ongi ben geworden moet ik ook weer bellen voor de HSG. Superspannend!

5. sunshine81

@Joyce, hihi heerlijk, wil je ook een keer een ritje? Je bent daarna nog wel even een uur bezig met dweilen.:D

Vandaag gebeld maar er moet een monteur langskomen en e weten natuurlijk nog niet of het garantie is, grrr. Wedden dat kost weer geld, pfff. Nou maar hopen dat ze snel komen, douchen met kaarslicht is wel een paar keer leuk maar verder:p

@MamaC, spannend zeg maar ik hoop stiekem nog dat het niet doorzet. Succes.

6. @sunshine hahah nee dank je wel ! wij hebben tegenwoordig 1 van de honden die in huis pist meneer word oud dus ik moet elke dag al dweilen ...

Vanavond wel heerlijk gedoucht saampjes ...en na mijn nu overtijd en negatieve testen dacht ik prik maar door haha en met afdrogen wat rood slijm ik dacht heee heeee ongesteld eindelijk !! nou dat was het haaha
    nu alleen met plassen het afvegen wat op het pleepapier maar verder niks
    Wel balen had alt ijd zo een mooie cyclus gaat die nu ff raar doen ....
    maar goed morgen weer les met mijn knol dus dat is vaakl na een half uur wel zuurstof happen haha dus als het dan niet los komt weet ik het ook ff niet meer .... wel lekker likeurtje op vanavond met mams (lees hele fles) woeps....

MamaC spannend ! wat is HCG ik ben echt niet in die termen hoor sorry ... weet ook nog niet wat MMM is

7. Rianne88

Rianne88 Actief lid

23 jun 2010
    259
    0
    0
    Hier vandaag gister bruin bloed gespot. Het was maar een heel klein beetje. Temp is ook iets gedaald vandaag dus ben bang dat het voor mij ook een nieuwe ronde word. Of het moet een late innesteling zijn. Morgen nog maar even afwachten. Tot wanneer kan de innesteling zijn? Ik zit nu op dag 26 van de 28.

8. debende

debende Bekend lid

14 dec 2008
    692
    0
    0
    hillegom
    hier hetzelfde verhaal.
    ook heb ik er geen ongikrampen bij dit keer. terwijl ik normaal gesproken het echt overduidelijk aan voel komen!

9. Rianne88

Rianne88 Actief lid

23 jun 2010
    259
    0
    0
    Ik heb tot nu toe nog niets meer gespot. Wel af en toe een raar gevoel wat ik niet kan plaatsen. Dit heb ik nog niet eerder gehad. Het voelt allemaal anders dan normaal. Mijn borsten zijn ook groter/gevoeliger. Het blijft afwachten.

@Debende wanneer is je nod?

10. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Hoi meiden, even een ego-berichtje van mij hoor:

Ik heb gewoon een eisprong!!! Progesteronwaarde was goed, 53,2 ofzo! Verder heb ik ook geen anti-stoffen voor chlamydia, dus dat heb ik ook nooit gehad, ook wel fijn om te weten.

Ik ben echt superopgelucht en krijg ook weer een beetje vertrouwen in m'n lichaam en vooral het herkennen van m'n lichaam! Wel balen dat ik toch weer ongesteld ga worden, maar dan pakken we maar gelijk door voor het volgende onderzoek, de HSG.

Even voor de afkortingen e.d.: :D
    MMM = medische malle molen
    HSG = röntgenfoto van de baarmoeder d.m.v. contrastvloeistof, om te kijken of alles open en toegankelijk is (vrij pijnlijk, maar de kans op zwangerschap is in de maanden daarna wel aanzienlijk groter, mooi meegenomen!)

11. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    He mamacharlotte!
    Ik lees nog steeds af en toe mee, jammer dat het zo lang moet duren voor je! Maar ik hoop voor je dat de HSG een mooi beebje veroorzaakt ;)
    Bij ons wordt het steeds zekerder, volgend jaar gaan we beginnen.. eindelijk!

12. Rianne88

Rianne88 Actief lid

23 jun 2010
    259
    0
    0
    Wat een goed nieuws meid! Super! Nu hopen dat je snel een wondertje mag dragen.

13. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Babsies: Ik hoop het ook! ;)
    Spannend, volgend jaar! Weten jullie al wanneer volgend jaar? Vanaf januari? Aftellen!

@ Rianne: Dank je wel! Ja, ik hoop het ook! :)

14. Babsies

Babsies Bekend lid

16 mrt 2010
    817
    0
    16
    NULL
    NULL
    Als het ff meezit vanaf juli..
    Ja heerlijk he, valt er eindelijk wat af te tellen :D

15. Rianne88

Rianne88 Actief lid

23 jun 2010
    259
    0
    0
    Spannend hoor om er dan echt voor te gaan.

Ben heel benieuwd of ik morgen weer een iets hogere temp heb of dat de ongi dan gaat beginnen. Tot nu toe nog niets meer verloren.
    Mijn borsten zijn nog ontzettend gevoelig.

16. heee hee ik ben ongesteld hahah

Dank je voor de afkortingen betekeninsen haha

ben ff eten

17. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Was weer ff aan het spieken, want gaat me hier te snel om mee te kletsen ;).

Wat een goed nieuws MC! Dus je gaat toch voor een kijkoperatie?

Hier gisteren veel bruinverlies gehad, vandaag niks. Maar denk dat ik vandaag of morgen ongesteld word. Ronde 8 dan maar weer :x.

Hoe staat het met jullie klusgeld? Al hoge bedragen in de spaarpotjes? ;)

18. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    He bah, balen!

19. sunshine81

@MamaC, JIPPIE, gefeliciteerd. Wat fijn om te horen zeg, is dat in ieder geval goed. Hopen dat het niet gaat doorzetten en anders maar even met hulp hihi.

@Joyce, Hihi ook leuk zo'n hond, daar heb ik dan weer geen last van. We laten de stoppen er nog maar even af, voorlopig niet bubbelen helaas.

@alle meiden die ongi gaan worden, succes en op naar de volgende ronde, maar onthoudt goed : GEEN BLOED GEEFT NOG MOED!!!

Hier eigenlijk niet zoveel verschil. Temp zit op 37.0 dus niks geks aan. Alleen wat ik nu zo raar vind is dat k ALTIJD last heb van mijn borsten na mijn ei en nu gewoon helemal niet, mm, vreemd hoor. We wachten nog maar een week af, wat duurt dat vaak lang he?!

20. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    MC, fjin dat je goede vooruitzichten hebt! hopelijk snel een kleine beeb in je buik!

Deel Deze Pagina