Verplicht rust

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door moon0810, 2 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moon0810

moon0810 Actief lid

2 feb 2009
    323
    0
    0
    Winterswijk
    Gisteren bij verloskundige geweest en ze heeft geadviseerd om per direct verplicht rust te nemen. Ik heb veel last van harde buiken.

Maar aangezien ik normaal een hele bezige bij ben valt dit even tegen. Hebben jullie nog tips om de dagen door te komen?

Liefs Monique

2. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ik denk dat het vooral ook een instelling is en het accepteren van het feit dat je rust moet houden. Dus de boel de boel laten en accepteren dat het nu even minder gaat. Je zou wel kunnen vragen of vrienden langs kunnen komen (waarbij ze zelf voor hun natje en droogje zorgen :) ) zodat je aanspraak hebt. Voor de momenten dat je alleen bent:

Stapel boeken om te lezen (hele harry potter serie oid),
    stapel dvd's om te kijken (harry potter ;) ).
    Weet niet wat je wel en niet mag doen, maar misschien kun je wel handwerken? Leren haken of breien, kun je nog iets leuks maken voor je uk.
    Puzzel maken van tich 1000 stukjes.
    Fotoboek maken van alle foto's die je nog hebt liggen
    Lijstjes maken van alles wat je nog nodig hebt en je man dat allemaal laten halen (nu heb je tijd om foto's erbij te zoeken zodat hij precies weet wat ie moet hebben)
    Probeer meditatie, dat kan erg rustgevend werken. Je hebt allerlei mp3's met oefeningen die je kunt luisteren.

3. syrae

syrae Fanatiek lid

14 mei 2011
    2.685
    1
    0
    professioneel oppasser (ben activiteitenbegeleidst
    Haarlem
    Breien! Meteen een goede oefening in doorzetten en geduld ;)
    Heel veel succes met de verplichte rust!

Deel Deze Pagina