Ik ben benieuwd naar leeftijdsverschillen... Dus hou oud zijn je eerste en tweede kinderen als nummer 3 zich aanmeld ???
de oudste was bijna 7 en de jongste bijna 3 toen hun zusje geboren werd (12 17 en 25 oktober jarig dus ze waren 2 en 6 toen ik zwanger werd
thanx! Zijn er veel op Zwangerschapspagina die voor de 3e keer een kindje verwachten? Of hebben die het allemaal te druk hihi...
Mijn oudste was ruim 13 toen mijn tweede geboren werd. Moet er wel even bij melden dat de eerste uit een andere relatie is. Nu ben ik in verwachting van de derde en mijn oudste is nu 15 en de jongste dan net wel net niet 2 (zelfde datum uitgerekend)
die van mij gaan bijna 8(aug) en 6(april) als hun brusje(feb) komt, maar wij zijn wel meer dan 2j bezig geweest voor een 3e
Hier waren mn meiden bijna 5 en 3 (juni( toen onze zoon geboren werd(eind maart). Dit jaar nr 4 geboren,onze verassing haha(zelfde papa hoor). Ook weer in juni,precies tussen de 2 meiden in(14-21-28)! De meiden werden toen 14 en 12 en onze zoon al ruim 9.
Mijn oudste is vorige week 3 geworden, de jongste is overmorgen precies anderhalf en nummer 3 wordt verwacht op 24 februari!
Kijk die vergelijking zoek ik zo'n beetje! IS het vol te houden zo zwanger zijn met 2 kleine kindjes?? Werk je?
Wat leuk! Ik kan voor de 3 J's gaan Heb je niet het idee dat je altijd tussen de baby's zit? Of is dat een stomme vraag?
De 3 js is ook leuk.. Wij hebben straks de 4 D's nee, is geen stomme vraag hoor, ik heb niet echt dat idee,ik ben gek op kleine kinderen vind het heerlijk dat ik straks weer zo'n klein hummeltje erbij heb..
Ik vind het superleuk en prima te doen! Nu helpt het wel dat ik makkelijke zwangerschappen heb gehad ( en ook deze tot nu toe) en dat ik 2 makkelijke en vooral gezonde kindjes heb. Ik kan me voorstellen dat als het je fysiek minder makkelijk afgaat het behoorlijk pittig is. Ik zeul natuurlijk wel -tig keer op een dag die 2 ukkies trappen en kommodes op en af, auto's in en uit, noem maar op. Ik werk 3 dagen in de week, vind het zelf een heerlijke balans: ik geniet van alle tijd met mijn kindjes, maar ook van de voldoening die ik haal uit mijn werk. Gaat ook nog allemaal prima, ik verwacht ook nu gewoon weer tot 36 weken door te kunnen werken zonder problemen.
Hier is de oudste 5 j en 11 maanden, de mmiddelste net 3 en de jongste 16 maanden en nu 8 weken zwanger van nr 4.