Hallo, Ik heb 3 positieve bloedtesten gehad!, Maar maak me eigenlijk een beetje zorgen, denk net als zoveel vrouwen die net zwanger zijn... Weten jullie de uitslag/ hebben jullie bloedtesten gehad? 1e bloedtest, HCG 42 mIU/ml (4 weken na eerste dag menstruatie) 2e bloedtest, HCG 141 mIU/ml (4,5 weken na eerste dag menstruatie) 3e bloedtest, HCG 233 mIU/ml (5,5 weken na eerste dag menstruatie) Ik heb namelijk gelezen dat de waardes elke 48 uur moeten/ kunnen verdubbelen....
Het stijgt inderdaad wel heel erg langzaam, maar er zijn genoeg vrouwen die daar last van hebben. Het lijkt me niet onmogelijk dat het goed zit, in ieder geval. Wat zei de arts erover?
Wat zegt het ziekenhuis? Je hcg verdubbelt om de dag, je zou dus al in 2 dagen van 140 naar 280 moeten zijn gegaan, maar helaas heb je dat in n week nog niet gehaald ik vrees dat t niet erg rooskleurig er uit ziet meis.,
Bij mij was met 4 weken en 2 dagen mijn HCG 130. Dit vonden ze in het ziekenhuis nog niet hoopvol. Bij 5 weken en 2 dagen was mijn HCG gestegen naar 2128. Hier waren ze erg tevreden mee. Ik heb bij het bloedprikken wel gevraagd wat de HCG minimaal moest zijn. De HCG moest minimaal gestegen zijn naar 1300. Hier zat ik dus ruim boven. Een stijging van 141 naar 233 in een week tijd lijkt me wel erg weinig, maar wat zeiden ze in het ziekenhuis over de stijging? Misschien ben je nog niet zo ver als dat je denkt. Wanneer heb je de afspraak staat voor een echo of moet je nog een keer bloed laten prikken. Een knuffel van Kniffel
Bedankt voor jullie reacties. Ik kan over 3,5 weken voor mijn eerste echo, verder is er niks gezegd over de waardes. Dmv ivf ben ik nu zwanger heeft dat er iets mee te maken dat jullie weten?
Mijn 1e bloedtest was 120 op 4 weken En mijn 2e bloedtest was 3616 op 5 weken en 3 dagen. Ziet er idd niet hoopgevend uit maar er zijn zat vrouwen bij wie het hcg heel erg laag blijft en een gezond kindje krijgen.
Klopt. Alleen moet t wel om de dag verdubbeld zijn... Dus de hoogte kan flink verschillen als t verdubbelen maar goed loopt.
Ja zooo spannend, ik ga over een week weer een bloedtest doen. Ik kan echt niet wachten tot de echo.....
Ik hoop voor je karma dat je bloedwaardes flink stijgen!! Mijn duimen draaien voor je ook al ziet het er niet zo roos kleurig uit kwa stijging
Bedankt! Hopelijk behoor ik tot de 10-15%, "De eerste weken verdubbelt het HCG zich met een tussentijd van 40 tot 70 uur. In 10 tot 15 procent van alle zwangerschappen verloopt deze verdubbeling te snel of te langzaam." Ik laat jullie weten wat de uitslag is volgende week...