Verplicht vrijen

Discussion in 'Zwanger worden' started by Pixie83, Oct 9, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

Dec 4, 2012
    1,350
    230
    63
    Female
    Ik ben nu aan het testen wanneer mijn vruchtbare dagen zijn, maar mannetje lief wil absoluut geen "geplande" sex:cool:...
    Hmmm...aan de ene kant snap ik dat wel, maar ik zou toch wel graag willen vrijen als ik een vruchtbare dag heb.
    Hoe pak ik dit nou aan?:)

2. Wishgirl

Wishgirl Actief lid

Jul 22, 2013
    350
    0
    0
    Same here Linda...
    Erg vervelend vind ik dat!

Ik probeer altijd mijn verleidingstechnieken.. maar vriendlief weet dat ik normaal ook door de week niet echt in de mood ben..dus die weet dan vaak al hoe laat het is...;)

Kortom...iedere maand weer een uitdaging..maar gewoon hoppaaa! :)

Succes!

3. xElles

xElles VIP lid

May 24, 2013
    9,575
    2,232
    113
    Hihi ja vervelend is dat hè :D
    Wij zitten alweer in onze 7e maand en nu al zo ver dat vl 's avonds zegt: "Moeten we weer vanavond??"
    Als we echt echt geen zin hebben, gebeurt er ook niets.. maar soms denk ik: oh ik wil heeeeerrlijk lekker slapen.. maar als we 't niet doen ben ik altijd bang dat ik net mn kans heb gemist!
    Dilemma's ;)
    Je moet er iets voor over hebben.

Hoe lang zijn jullie nu bezig, als ik vragen mag?

4. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

Dec 4, 2012
    1,350
    230
    63
    Female
    Oh ben gelukkig dus niet de enige haha:D

We zijn net pas bezig hoor, maar ik wil graag alle kansen aangrijpen die er zijn.

5. Wishgirl

Wishgirl Actief lid

Jul 22, 2013
    350
    0
    0
    Hier ook de 7e maand...
    Ik ben deze maand wel wat minder ermee bezig... geeft wat meer rust merk ik..
    Alhoewel ik de week rondom eisprong altijd spannend vind!

6. xElles

xElles VIP lid

May 24, 2013
    9,575
    2,232
    113
    Ja ik ben deze maand met ovulatietesten begonnen.
    Enigszins frustrerend, omdat ze wel positief testen, maar nog niet knallen..
    Dus.. daarom maar netjes iedere dag/om de dag, om hopelijk niets te missen.

Ik zou niets forceren.. als je echt geen zin hebt, heb je geen zin.
    Want misschien duurt het nog wel een jaar (hoop het niet voor je, natuurlijk).. en het moet wel leuk blijven. :)

7. girl1988

girl1988 Fanatiek lid

Apr 26, 2012
    2,598
    0
    0
    Herken het wel dat was ook hier de eerste reactie vertelde het hem gewoon niet. Maar hoe langer het duurde hij het vanzelf wel ging vragen en het ook wilde weten wanneer er een 2e streep stond op de ovu testen.

8. Fizzy

Fizzy Bekend lid

Jul 24, 2013
    518
    0
    0
    NULL
    Groningen
    Dat klinkt bekend! Als iemand de magische truc heeft gevonden, let me know :D
    Elke keer als ik mijn eisprong gevonden denk te hebben denk ik: hoe ga ik dit vanavond aanpakken? ;)

9. boesje

boesje Bekend lid

Aug 9, 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Ik heb dat bij mijn eerste kindje ook gehad. Uiteindelijk toch een 'stevig' gesprek aangegaan dat er echt pas nà sex een kindje gemaakt kan worden en hoe gering de kansen zijn en dat hij soms 'gewoon' zin moet maken. In het begin was er veel weerstand maar na meer dan een jaar en op duidelijk advies vd gyn ging het zonder gemor vanaf cd 12-cd 20 om de dag.

Of het dè ultieme tip is weet ik niet maar mijn man schatte de kansen per maand veel hoger in dan het daadwerkelijk is... Was voor hem een eye opener.

Mannen zijn soms zo niet thuis in de vrouwelijke cycli:$;)

10. MiekeH

MiekeH Actief lid

Jun 10, 2013
    399
    0
    0
    Hier gister ook een verplicht nummer met migraine.. Tja je moet er war voor over hebben haha! Gelukkig weet vriendlief ook dat de kansen per maand heel beperkt zijn, dus maken we allebei zin! En ach uiteindelijk snap ik nooit waarom ik geen zin had :)

Misschien kun je je vriend het beste uitleggen hoe beperkt je kansen per maand zijn?

11. WannaBaby82

WannaBaby82 Niet meer actief

Wat dat betreft is mijn vriend erg betrokken en vraagt elke keer of het al tijd is voor mijn eitje, haha. Hij geeft wel aan dat het klussen niet geforceerd moet worden, dat geeft meer rust voor ons beiden. We willen het allebei ook zo ontzettend graag!

12. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

Dec 4, 2012
    1,350
    230
    63
    Female
    ja misschien moet ik dat inderdaad maar een keer gaan doen...al ben ik dan wel bang dat hij dadelijk helemaal geen sex meer wilt hebben hahaha:p

13. september08

september08 Fanatiek lid

Oct 20, 2008
    3,356
    4
    38
    Gewoon zelf bijhouden en rustig aan beginnen. Mijn vriend kon ook niet goed presteren als hij wist dat het moest..
    Werd hij helemaal zenuwachtig van ;)

14. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

Dec 4, 2012
    1,350
    230
    63
    Female
    Dit is voor ons ook voor het eerst dat we een kindje willen maken en ik denk dat ik hem gewoon niet moet vertellen wanneer ik vruchtbaar ben....als zal hij het natuurlijk nu wel doorhebben als ik met hem ga zitten knuffelen ineens hahaha:D

15. MiekeH

MiekeH Actief lid

Jun 10, 2013
    399
    0
    0
    #15 MiekeH, Oct 9, 2013
    Last edited: Oct 9, 2013
    Ach je libido is ook gewoon het hoogst op je vruchtbare dagen. Kun jij toch niks aan doen? ;)

16. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

Dec 4, 2012
    1,350
    230
    63
    Female
    :Dja dat zei ik ook al tegen hem haha.
    Heb me vandaag voor het eerst getest en zat nog niet op mijn vruchtbare dag. Maar goed ook, want ben nu nog even aan het genieten van een zware migraine aanval...dus nu ff geen zin:(

17. Shirleymommy

Shirleymommy Fanatiek lid

Dec 28, 2012
    1,307
    28
    48
    NULL
    NULL
    Als je hem verwent dan zegg hij echt geen nee tegen seks hoor!

18. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

Jul 29, 2013
    2,180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    hahaha leuk onderwerp

Mijn vriend wil niet te vaak. Dagelijks schijnt ook niet te best te zijn voor het zaad, dus het is wat mij betreft prima. Dus rond de eisprong zorg ik er wel voor dat we om de 2 - 3 dagen klussen. Na 1 of 2 daagjes rust heeft ML geen probleem om zich fysiek in te zetten voor het goede doel.

En bedenk ook. Zwemmers zijn heel lang actief... soms wel 5 dagen. Dus als je 3 dagen voor het ei geklust hebt, zal dat geen probleem moeten zijn.

Tijdens ronde 1 & 2 waren het ook moetjes bij ons, dat wordt zo'n schrale bedoeling = niet fijn!

19. MiekeH

MiekeH Actief lid

Jun 10, 2013
    399
    0
    0
    Heb je vaak migraine? Ik wel redelijk vaak. Alleen nu heb ik het vermoeden dat ik ook vaak migraine heb vlak voor mijn vruchtbare dagen. Heb dat dan weer niet iedere maand bijgehouden, bij de laatste 3x was het zo.

Dinsdag migraine, woensdag posi ovutest / smiley. Ik ben benieuwd hoe het bij jou is.

20. Redhead86

Redhead86 Actief lid

Aug 6, 2013
    306
    0
    0
    Ik herken het helemaal niet eigenlijk.. Maar wij hebben beiden een redelijk hoog libido (wat alleen maar erger is geworden bij mij sinds ik met de pil gestopt ben) dus gemiddeld 3/4 keer in de week is voor ons wel redelijk 'normaal'. Lijkt me genoeg als je bezig bent voor een wondertje..
    Wat ik wel herken is de prestatie druk. Ik zeg niks meer over mijn eisprong of vruchtbare dagen volgende maand, want vl presteert ook niet onder druk.

Kun je je man niet verleiden? Kaarsjes aan, sexy lingerie, muziekje op de achtergrond... Moet ook leuk blijven he, voor jullie beiden ;)
    Dan word het niet zo'n standaard 'we moeten weer'...

Share This Page