wanneer echo??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sellie, 4 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sellie

    Sellie Lid

    8 mrt 2006
    78
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Als ik jullie verhalen lees, valt het mij op dat er ook bij een zwangerschap van 5, 6 of 7 weken al echo's worden gemaakt. Is dit niet heel vroeg??

    Wie bepaalt dit, heb je hier ook iets in te kiezen, zeggen?? Of bepaalt de vk dit.
     
  2. Niet meer actief

    Er kan door een vk of gyn besloten worden om een termijn echo te laten maken als je niet weet hoever je zwanger bent. Als de tijdsduur wel bekend is wordt er meestal rond 11 a 12 weken pas een echo gemaakt
     
  3. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.048
    4.241
    113
    Wanneer je eerder al een miskraam hebt gehad (wat bij mij en heel veel andere dames het geval is ) krijg je ook vaak een vroege echo.
    Ik heb hem met 7 weken gehad.

    Groetjes
     
  4. Sellie

    Sellie Lid

    8 mrt 2006
    78
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Als ik jullie verhalen lees, valt het mij op dat er ook bij een zwangerschap van 5, 6 of 7 weken al echo's worden gemaakt. Is dit niet heel vroeg??

    Wie bepaalt dit, heb je hier ook iets in te kiezen, zeggen?? Of bepaalt de vk dit.
     
  5. Niet meer actief

    Er kan door een vk of gyn besloten worden om een termijn echo te laten maken als je niet weet hoever je zwanger bent. Als de tijdsduur wel bekend is wordt er meestal rond 11 a 12 weken pas een echo gemaakt
     
  6. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.048
    4.241
    113
    Wanneer je eerder al een miskraam hebt gehad (wat bij mij en heel veel andere dames het geval is ) krijg je ook vaak een vroege echo.
    Ik heb hem met 7 weken gehad.

    Groetjes
     
  7. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ik met 9 weken ook na meerdere miskramen
     

Deel Deze Pagina