Hoi allemaal, Zijn er hier dames vanaf 38 jaar met 1 eileider die natuurlijk zwanger zijn geworden? Hoeveel kans is er?
Ik ben niet 38 jaar maar ik ben wel 3 keer zwanger geraakt met 1 eileider. Het is echt nog heel goed mogelijk.
Ik ben ook geen 38 (32) maar ben wel drie keer zwanger geworden na het verwijderen van mijn rechter eileider. 1e x is mijn dochter, 2e x was een VMK/biochemische zwangerschap, 3e x is de huidige zwangerschap. Van zowel dochter als huidige zwangerschap weet ik dat ze zelfs zijn ontstaan uit een eisprong op rechts, terwijl ik daar dus mijn eileider mis.
Ja alle drie natuurlijk, zonder medicatie. Geen idee welke eierstok. Bij mij grootste kans bij de eierstok bij de ontbrekende eileider omdat ik bij de iui pogingen daar altijd de dominante follikels had.
Ik ben twee keer natuurlijk zwanger geworden met 1 eileider. Ik ben er wel mee geboren, en mijn andere is (daardoor?) wat vergroot en erg actief zei de gyn. Hij vertelde dat het meestal zo is dat de overgebleven eileider het overneemt. Ik ben 35.
Ik ben ook nog geen 34 maar ook twee keer zwanger geraakt met alleen rechts een eileider en eierstok. Beide in ronde 1/2. Succes!