Oh heel herkenbaar dat verplichte. Hadden wij toen ze zwanger wilden worden van onze zoon ook. Clomid slikken. Ovulatietesten doen. "Ja schat. Hij is positief. Ga je mee naar boven?" Man:" Ja, maar nog even....' Ik:" NEE! NU!" eenmaal op bed. Broek uit. Moeite om de rest uit te doen deden we niet eens meer. Bekvechten wie er boven op ging want we hadden allebei geen zin om moeite te doen. Nou eenmaal daaruit een beetje hobbelen. Denken bij jezelf: nou, schiet nou eens op.. ben je al klaar wil er vanaf zijn.. Hoppa pakkie dumpen en dat was het weer voor de rest van de maand. Nee was niks romantisch aan. Maar moest maar even. Tip. Als je zo als een poosje bezig bent: ga even lekker 2 weken samen op vakantie. En dan echt weg. Buitenland ofzo. Tropisch oord. Even nergens aan denken en niets moeten. Even geen hormonen. Is wel een verspilling van een maand waarin je zwanger had kunnen worden. Maar is wel even goed voor je relatie. Hadden wij hier ook. We waren het zo beu. 2 weken naar Egypte gegaan. Nergens aan gedacht. Wat denk je. Komen we terug. Zwanger... Doordat de druk er af was. En deze keer ook spiraal er uit in december. Niks verwacht. Dacht meer van: oh nou zien het wel. Duurt waarschijnlijk weer 2 jaar net als met de 1e.. wat denk je.. februari zwanger. Dus ontspanning helpt echt. Je kan er wel mee bezig zijn want dat is onmogelijk om het niet te zijn als je in de mmm zit. Maar probeer zo min mogelijk stress. En die verplichtte seks. Ja. Niet zeuren. Gewoon gaan met die banaan. Hoeft maar 2 of 3 minuten te duren.
Maar hier zou dat dus niet werken. Mijn vriend heeft al genoeg moeite en onder druk lukt het al helemaal niet. Ik weet niet hoe het zou gaan mocht het bij ons langer geduurd hebben. Ik zou er wel van balen als die geen zin heeft .
Ja naja. Als je man niet kan presteren onder druk wordt het idd lastig. Maar van het verhaal geen zin hebben. Dat is dan jammer. Dan maak je maar zin. Ik had ook geen zin. Maar het moest.
@Imona ik heb een kleine beetje moeite met je post als ik eerlijk ben... je lijkt te suggereren dat je van rust en er niet mee bezig zijn zwanger wordt maar zo werkt het natuurlijk niet. Fijn dat het bij jullie wel zo heeft uitgepakt maar er zijn helaas genoeg mensen die toch echt de mmm nodig hebben om zwanger te worden. Hoe veel rust of vakanties ze ook nemen. Van dochter ben ik, na bijna twee jaar, zwanger geworden in de maand dat we er het allermeest mee bezig waren. Ovulatietesten, temperaturen, cyclusanalyse dmv echo’s en diverse keren bloedprikken. En to top it all of, seks op “doktersorder” (ik zou als jullie thuis zijn seks hebben, je eitje staat op springen). Dus nee; ik geloof zelf niet in zwanger worden door er niet mee bezig zijn.
Zo bedoel ik het niet. De eerste ging bij ons ook niet makkelijk. Sorry als het zo overkomt. Bedoel meer te zeggen dat het fijn is als je even een break neemt om je even te kunnen ontspannen en er even niet aan te hoeven denken.kan ook heel fijn zijn voor je relatie. Bedoelde het niet verkeerd. Want weet zelf heel goed hoe mega frustrerend het kan zijn. Zelf 2 jaar bezig geweest voor de 1e. Pcos. Had helmaal geen eisprong van mezelf.