Ik was net in mijn zomerjurkje inclusief dikke buik met de hond aan het wandelen. Ik kwam langs een bouwproject en werd nagefloten door de bouwvakkers daar haha. Hot mama schreeuwden ze Normaal vind ik het vervelend. Maar ja voel me nu meestal dik en opgezwollen dus dan is dit wel even goed voor je ego haha.
haha zo grappig! en dan ook nog hot mama! hihi leuk om te horen toch? asl je met zn dikke buik loopt !
maar zeg nou zelf, een zwangere vrouw is toch supersexy? Ik vond het een heeeerlijke tijd! Snel terug jij, nog een keertje langs!
Dat had ik ook een paar weken geleden toen ik in de stad liep met mijn schoonzus. Zaten twee mannen op het terras. Zegt de één van "Kijk dat vind ik nou mooi zo'n dikke buik. Echt moeder natuur aan het werk". Tja het is wel niet nagefloten worden, maar vondt het wel een leuke opmerking. Enne er zijn heel veel mannen die zwangere vrouwen sexy vinden
haha, lekker hoor voor je ego! en indd zwangere vrouwen zijn ook supersexy! (als je iig iets aan uiterlijke verzorging doet zoals je haar leuk leuke kleding aan etc..)
ik heb ook zoiets gehad,alleen die jongen die sprak me aan en zat gewoon met me te flirten. volgens mij zag hij niet eens dat ik zwanger was,had toch echt wel een buikje hoor!. en probeerde dat ook echt niet te verbergen,maar vond het wel grappig. was wel lachen