Verprutst weekendje samen

Discussie in 'De lounge' gestart door Chocoladekoekje, 11 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Haha toen ik jouw verhaal las, moest ik aan mijn denken grappig want ik weet nu waarom, hij heeft ook ADHD. Had zo een verhaal van mij kunnen zijn. Wel vreemd dat ik op jouw verhaal heel nuchter kan reageren terwijl ik thuis wel heel boos was geworden.

2. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Hij weet het zelf niet goed. Doet er ook niet meer toe, het is gebeurd en het is nu even heel rot voor mij. Maar we zijn er al over aan het denken om binnenkort een nachtje samen weg te gaan en dan doen we het gewoon over :D

3. sam32

sam32 Bekend lid

14 jul 2010
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    En dan zonder drank haha

4. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    jeetje dat is inderdaad niet netjes

mijn man drinkt nooit dus kan er niet over meepraten

ik wel maar zelden dat ik er ziek van ben:)

5. Lara11

Lara11 Niet meer actief

goed zo

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    haha nou die van mij kan ook aardig drinken hoor maar dit zou hij nooit doen... als wij samen weg gaan dan zou hij s nachts "iets" van me willen en hij weet dat als ie bezopen is dat ie dat op zijn buik kan schrijven ;)

on topic: vind het niet netjes van je man, ook niet naar zijn collegas toe. Maar op de een of andere manier lijkt het wel of (sommige) mannen oostindisch doof worden als het om alcohol drinken gaat...

7. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    heey hij mag gerust lezen dat ie fout is geweest

kijk nu naar mijn man en heb al medelijden met hem volgende week zondag!!!!!!

ik heb winterfeest(lees veel bier/wijn)
    en ben altijd zo misselijk die dag daarna
    ik beloof mezelf nu noiet te veel te drinken
    maar als ik daar ben en de bladen komen voorbij met al die meiden
    owwwwwwwwwwwww

8. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    niet alleen mannen hoor Debby gnif gnif:)

weet je wat dre zegt
    je moet je forum naam veranderen
    van mirell naar bonny:p

9. tulip

tulip Niet meer actief

wat vervelend voor je meid, wel fijn te lezen dat je man spijt van zn gedrag heeft. Hopelijk kunnen jullie het snel nog eens over doen...

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    lol!

haha ik kan ook wel veel drinken als ik eens weg ben (volgend weekend 3 dagen london oei....) maar ik word niet zo irritant als mannen kunnen worden (of misschien ook sommige vrouwen). Helaas heb ik wel altijd snel een kater, dus dan drink ik weer een tijdje niet (maar ik zal nog even een glaasje port inschenken nu ;))

11. Tamale

Tamale Niet meer actief

Ben het hier wel mee eens.

Jij hebt er een voorstelling van. Maar hij natuurlijk ook. dat betekend niet dat hij zich dan lam moet zuipen, maar tijdens een gezellige avond vliegen bij mijn vriend de biertjes er ook doorheen.

Volgende keer gewoon een nachtje met zn 2en?

12. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik zou echt super kwaad zijn!
    Ik was idd al benieiwd naar hoe het voor je geweest zou zijn maar nu ik dit lees vind ik het echt heel vervelend voor je!

13. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik zou er eigenlijk wel om kunnen lachen.... Soms loopt een avond nu eenmaal wat anders dan je plant en soms drink je meer dan je wilt. Hij heeft er een kater van en ja, je had een leukere dag kunnen hebben maar die kan je toch ook een andere keer weer hebben. Hij heeft blijkbaar een top avond gehad en dat is ook wel wat waard lijkt me. Persoonlijk was ik gewoon mee gaan drinken maar oke.

14. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    He jammer dat het zo gelopen is choc!
    Wel fijn dat hij het zelf ook inziet inmiddels maar wel vervelend.
    Mijn man heeft ook wel wat moeite soms met maat houden, schaam me dan ook rot.
    Herken het gevoel wel, duurt bij mij ook even voordat ik me er dan overheen kan zetten..

15. Female

Female Niet meer actief

Ik kan me voorstellen dat je flink baalde op dat moment en teleurgesteld was.
    Maar ik vind het allemaal ook wel wat overdreven hoor.
    Ook voor hem is het de eerste keer na 8 (!) maanden dat ie zonder kindje weg is. Als het eenmaal gezellig is kan dat zomaar een keer gebeuren toch?! Helemaal als je zegt dat het normaal nooit gebeurd, snap ik niet dat je er zo'n drama van maakt. En als het om de kleine gaat; die heeft het toch gewoon hartstikke goed gehad?!
    Het lijkt wel of hij een mega grote fout heeft begaan. Hij mag toch ook wel eens 1 keertje 'los'.

Nogmaals; wat ongelukkig gepland, dat wel ja. Volgende keer beter (en niet te hoge verwachtingen hebben, dan valt het altijd tegen ;))

16. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Dat is niet waar, het was de eerste keer dat we samen weg waren. Hij gaat regelmatig een avondje naar vrienden, personeelsfeestjes, e.d.

Maar goed, het gaat er ook niet om wat jullie vinden. Ik baalde er enorm van dat ik blijkbaar voor Jan *** mee ben geweest. Inmiddels zit ik er niet zo meer mee (mede door het even van me af te schrijven) en dat was mijn intentie :)

17. Foxter

Foxter Niet meer actief

He wat jammer zeg, dat het zo'n rot avond voor je was! Gelukkig heeft je man zijn excuses aangeboden en als ik het zo lees doet hij je nooit meer zoiets aan.
    Gelukkig had je kindje het wel fijn, anders was het al helemaal een drama!
    Ik zou zeggen, boek snel een weekendje voor jullie samen en vergeet dit hele voorval :)

Deel Deze Pagina