C was 3 weken geleden al ziek, verhoging, overgeven tegen uitdroging aan. Na 1.5 week ging het eindelijk beter en 3 dagen later ofzo begon de koorts weer, hoge koorts. Na 3 dagen naar de ha geweest, dacht aan een verkoudheid, neusspray gebruiken. Weekend over en dacht gister mwah lijkt wel ietsje beter te gaan, helaas.. bij de go 40 gr wederom.. Vandaag ha weer gebeld, kon eigenlijk morgen terecht maar vanmiddag kreeg ze ineens blauwe handjes en voetjes en ademende ze heel snel dat ik de vervangend ha belde en kon meteen terecht. Ik had 3,5 uur van tevoren nog zetpil gegeven en ha meette 40.6 oortemp. ^^ heb peniciline meegekregen omdat hij dacht aan misschien een urineweginfectie. Deze urine zou ik morgen inleveren. Vanavond was ze constant aan t 'jengelen' in bed (logisch hoor) en ik zei tegen mijn man. 'Ik ga naar beneden met haar'. Eenmaal beneden wilde ik haar wat drinken geven en toen kreeg ze ineens (denk ik ) een koortsstuip. Verschrikkelijk zeg na de stuip was ze heel stijf en afwezig.. spoed gebeld en nu zijn ze onderweg naar de spoedeisende hulp. Moet t ff kwijt
jeetje zeg sterkte hoor en beterschap met je kleine!!hoop dat ze snel weer opknapt!!en weet je al wat meer of nog niet
Beterschap! Onze dochter heeft inmiddels 7 koortsstuipen gehad dus ik weet hoe het is en das niet leuk om te zien..
Jee das schrikken zeg. Fijn dat ze haar nu even goed in de gaten houden. Hopelijk knapt ze snel weer wat op en mag ze weer mee naar huis. Hoe gaat het nu?
Dan krijg je de schrik van je leven!!! Jtje...me meisje is nu ook ziek en wat koortsig maar ik hoop dit niet mee te maken!! Ik heb dr wel wat over gelezen...maar ik zou alsnog helemaal in paniek raken denk ik!! Sterkte ermee!!! Hoop dat allles gauw weer goed is!!